۰
plusresetminus
يکشنبه ۹ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۱۸

انتقاد جهانگرد از وقت‌کُشی مجری قبلی در اجرای الکامپ بیستم

ایتنا- رییس سازمان فناوری اطلاعات از تجمیع نمایشگاه‌های الکامپ و تلکام در سال آینده خبر داد.
انتقاد جهانگرد از وقت‌کُشی مجری قبلی در اجرای الکامپ بیستم



نصرالله جهانگرد - معاون وزیر ارتباطات - صبح امروز در صبحانه کاری مشترک وزارت ارتباطات با اعضای اتاق بازرگانی ایران به پاسخگویی به برخی سوالات و انتقادات مطرح شده از سوی فعالان حوزه‌های مختلف پرداخت و اظهار کرد: در حوزه گسترش خدمات فناوری اطلاعات و ارتباطات در حوزه‌های مختلف در حال حاضر تلاش‌هایی صورت گرفته که امیدواریم دولت تحرکی بیشتری دراین حوزه داشته باشد تا فعالیت بخش خصوصی نیز ثمربخش شود.


به گزارش ایتنا از ایسنا، وی در عین حال عنوان کرد: برای نمایشگاه الکامپ نیز اصرار زیاد داشتیم که این نمایشگاه با همکاری اعضای صنف و در عین حال با شفافیت و سلامت برگزار شود اما متاسفانه فعالیت‌های نمایشگاهی با نوعی مشکلات مواجه شده و ما تلاش کرده‌ایم که در این فضا شفاف سازی شود.

او ادامه داد: البته بخشی که برگزاری نمایشگاه را تقبل کرده بود حدود چندین هفته وقت‌کشی کرد و بعد این گونه اعلام کرد که بهتر است برگزاری نمایشگاه را به بخش دیگری واگذار کنیم. اکنون صحبت ما آن است که روندی که در برگزاری این نمایشگاه پیگیری شده، روندی بوده که مشکلاتی را داشته است اما با این وجود ما از ورود بخش خصوصی به نمایشگاه حمایت می کنیم و خواهش ما از نمایندگان بخش خصوصی این است که در برگزاری نمایشگاه این گونه عمل نکنند.

جهانگرد همچنین یادآور شد که از سال آینده بار دیگر نمایشگاه‌های الکامپ و تلکام تجمیع خواهند شد.

وی درباره بحث اشتغالزایی در حوزه ICT نیز توضیح داد: در بحث اشتغال تعهداتی را به رییس جمهور‌ی داده‌ایم البته در این حوزه ما در تولید سخت افزاری به دنبال اشتغال نیستیم بلکه به دنبال ایجاد رقابت به افزایش کیفیت هستیم و اشتغال را عمدتا در خدمات می بینیم.

وی در حاشیه جلسه امروز در پاسخ به صحبت‌های متعدد نمایندگان بخش خصوصی که درباره برگزاری نمایشگاه امسال صحبت‌هایی را مطرح می کردند بار دیگر تاکید کرد که لازم است در برگزاری نمایشگاه شفافیت وجود داشته باشد و حتی بخش خصوصی به گونه ای عمل کند که تعرفه‌های مربوط به واگذاری غرفه‌ها از طریق سایت نیز قابل اعلام باشد.
کد مطلب: 33438
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام