۰
plusresetminus
شنبه ۸ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۲۵

افزایش نفوذ سیستم عامل همراه اپل در ایام خرید روز شکرگزاری

ایتنا- متوسط ارزش سفارشات ثبت شده توسط کاربران گوشی آیفون و تبلت آیپد برابر با ۱۱۸.۵۷ دلار بوده است.
افزایش نفوذ سیستم عامل همراه اپل در ایام خرید روز شکرگزاری


بررسی‌های آی بی ام در مورد خریدهای روز شکرگزاری در آمریکا ثابت کرده متوسط ارزش سفارشات ثبت‌شده توسط کاربران گوشی آیفون و تبلت آیپد برابر با ۱۱۸.۵۷ دلار بوده، اما این رقم در مورد کاربران اندروید به ۹۵.۵۷ دلار می‌رسد.


به گزارش ایتنا از فارس به نقل از کالت او مک، اگر چه سهم سیستم عامل اندروید در بازار سیستم عامل های همراه بیشتر است، اما کاربران آیفون و آی پد بیشتر برای خرید همراه پول خرج می کنند و همین مساله جذابیت سیستم عامل iOS را در دنیای تجارت الکترونیک بیشتر از گذشته کرده است.

بررسی های آی بی ام در مورد خرید های روزشکرگزاری در آمریکا ثابت کرده که متوسط ارزش سفارشات ثبت شده توسط کاربران گوشی آیفون و تبلت آیپد برابر با ۱۱۸.۵۷ دلار بوده، اما این رقم در مورد کاربران آندروید به ۹۵.۵۷ دلار می رسد.

کاربران iOS همچنین توانستند ترافیک بیشتری را در وب سایت های خرید آنلاین ایجاد کنند و ۳۶ درصد کل این ترافیک را در برابر سهم ۱۶ درصدی آندروید به خود اختصاص دادند. در مجموع ۲۵ درصد از کل خریدهای همراه با استفاده از iOS و ۷ درصد توسط اندروید صورت گرفت.

کارشناسان معتقدند تحولاتی از این دست راه را برای افزایش محبوبیت سرویس هایی همچون اپل پی که برای تسهیل خرید همراه طراحی شده، هموار می کند.

گفتنی است بر اساس این بررسی از تبلت بیش از گوشی های هوشمند برای خرید استفاده شده، به گونه ای که متوسط رقم پرداختی برای خرید همراه با استفاده از تبلت ۱۲۲ دلار و با استفاده از گوشی های هوشمند ۱۰۵ دلار بوده است.
کد مطلب: 33420
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام