۱
۰
plusresetminus
شنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۵۶
همزمان با شروع سال جدید میلادی

مایکروسافت یکصد آلبوم موسیقی رایگان هدیه می‌دهد

ایتنا - شرکت مایکروسافت به‌جز 100 آلبوم رایگانی که هدیه می‌دهد، این فرصت را در اختیار مشتریان خود می‌گذارد تا 50 مجموعه موسیقی دیگر را هم با تخفیف 80 درصدی خریداری کنند.
مایکروسافت یکصد آلبوم موسیقی رایگان هدیه می‌دهد


از هم‌اکنون مدت زیادی تا تعطیلات پایان سال جاری میلادی باقی نمانده است و مایکروسافت گزینه‌های جدیدی در اختیار کاربران می‌گذارد تا از این تعطیلات لذت ببرند.


به گزارش ایتنا از رایورز، شرکت مایکروسافت به منظور افزایش محبوبیت خود نزد کاربران جهانی به شما امکان می‌دهد ۱۰۰ آلبوم موسیقی صوتی حتی آنهایی که به تازگی توسط محبوب‌ترین خوانندگان جهان منتشر شده‌اند را به صورت رایگان بارگذاری کنید.

این جایزه بزرگ در مرحله نخست فقط برای آن دسته از کاربران آمریکایی عرضه می‌شود که صاحب سیستم عامل ویندوز ۸ یا یکی از نسخه‌های ویندوز فون باشند.

برای استفاده از جایزه بزرگ می‌بایست در ابزار Music Deals مایکروسافت وارد بخش Holiday Freebies شوید و با انتخاب آلبوم مورد علاقه خود و زدن کلید Get it free لینک مربوط به بارگذاری رایگان آلبوم را در اختیار بگیرید.

 

شرکت مایکروسافت به‌جز ۱۰۰ آلبوم رایگانی که هدیه می‌دهد، این فرصت را در اختیار مشتریان خود می‌گذارد تا ۵۰ مجموعه موسیقی دیگر را هم با تخفیف ۸۰ درصدی خریداری کنند.

غول نرم‌افزاری جهان بر این باور است که با اقدامات یاد شده می‌تواند محبوبیت سیستم عامل ویندوز فون را نزد کاربران جهانی افزایش دهد آن را از اندروید و محصولات اپلی محبوب‌تر کند.

این شرکت با اقدامات مذکور موفق شده است سهم خود از بازار گوشی‌های هوشمند آمریکا را از ۳.۳ درصد در ماه آپریل به ۳.۶ درصد در ماه ژوئیه برساند.
 
کد مطلب: 33402
نام شما
آدرس ايميل شما


feedback
United States
آلبوم های مجانیش بیشتر مال دهه 80 هستش و زیاد چنگی به دل نمیزنه ولی کیفیت توپسسسسسس........
اما آهنگهای با 80 درصد تخفیف هم جدید هستند هم با حال و البته با کیفیت 320kb اینا ارزش خریدن رو دارند مثلا یه آلبومش درمیاد 2 دلار جالبه که بدون فیلتر شکن و با آی پی ایران خرید کردم، خلاصه بعد از مدتها این ویندوز فون من یه آب و رنگی به خودش گرفت.
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام