۰
plusresetminus
سه شنبه ۴ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۴۹

معرفی 5 گوشی اندرویدی برتر از نگاه مخاطبان

ایتنا- از جمله مزیت‌های برتر این گوشی‌ها، اندازه صفحه نمایش، سرعت پردازش و برنامه‌های نرم‌افزاری است.
معرفی 5 گوشی اندرویدی برتر از نگاه مخاطبان


برترین گوشی‌های مجهز به سیستم عامل اندروید در سال ۲۰۱۴ میلادی معرفی شده‌اند که در میان آنها محصولاتی از کمپانی‌هایی مانند HTC، Sony و نکسوس دیده می‌شوند.

به گزارش ایتنا از مهر، با فرا رسیدن ماه‌های پایانی سال به معرفی برترین‌ها در حوزه‌های مختلف فناوری پرداخته می‌شود. در سال ۲۰۱۴ میلادی، کمپانی‌های متفاوتی از سراسر دنیا به ساخت و عرضه تلفن‌های هوشمندی پرداختند که با استقبال خوب یا بد مخاطبان مواجه شد.

اما برخی از گوشی‌های اندرویدی به دلیل داشتن مزایای منحصر به فردی مانند برنامه‌های نرم‌افزاری، سرعت پردازش، اندازه صفحه، رزولوشن، ظرفیت باتری و میزان شارژ یا ویژگی‌ها و قابلیت‌های بخصوص دیگر جزو برترین‌های سال از نگاه مخاطبان جهانی نام گرفته‌اند.

در این میان پنج گوشی‌های برتر امسال عبارتند از HTC One M8 , Moto X , Nexus 5 , Sony Xperia Z3 Compact ، OnePlus One اشاره کرد.

 HTC One M8


یکی از محصولات برتر HTC One بوده و با کد M8 در ادامه نسل M7 است. جنس این گوشی از آلومینیوم بوده و قابلیت پشتیبانی از سیم کارت نانویی، دوربین ۴ اولتراپیکسلی، صفحه نمایش ۵ اینچی، تصویر فول اچ دی، صفحه نمایش LCD توسط گوریلاگلس ۳ حفاظت شده و زاویه خوبی به تلفن همراه می بخشد.

از دیگر ویژگی‌های این تلفن همراه که به عنوان اولین گوشی پرمخاطب انتخاب شده می‌توان به پردازنده کوآلکام ۴ هسته‌ای snapdragon 801 ، سیستم عامل اندروید نسخه ۴.۴.۲ ، نسخه ۶ رابط کاربری Sense و باتری ۲۶۰۰ میلی آمپری اشاره کرد.

 Moto X


این گوشی به دلیل سرعت، پردازنده و تصویر مناسب به عنوان محصول برتر شناخته شده است. این گوشی مجهز به صفحه نمایش ۵.۲ اینچی Super AMOLED رزولوشن 1080px x 1920px ، پردازنده 2.5GHz اسنپدارگون snapdragon 801 و باتری 2300 mAh دوربین اصلی 13 MP و دوربین دوم 2 MP و سیستم عامل Android 4.4 KitKat برخوردار است.

 Nexus 5


نکسوس، از سری دستگاه‌های موبایل است که از سیستم عامل اندرویدی تولید شده توسط گوگل استفاده کرده و با همکاری تولید کنندگان منتخب ساخته می‌شود. برای مثال نکسوس ۳ با همکاری سامسونگ و نکسوس ۴ نیز با همکاری ال جی ساخته شدند. به دنبال موفقیتی که در نکسوس ۴ از آن گوگل شد، این شرکت تصمیم گرفت تا نکسوس ۵ را نیز به ال جی بسپارد.

صفحه نمایش این گوشی جدید ۴.۹۵ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰×۱۹۲۰ شیشه گوریلا گلس ۳ و تراکم پیکسلی حدود ۴۴۵ پیکسل، باتری 2300 mAh میلی آمپر، پردازنده 2.3 GHz quad-core و Snapdragon 800 و دوربین 8 MP اشاره کرد.

 Sony Xperia Z3 Compact


محصول سونی زد ۳ کامپکت، یکی دیگر از محصولاتی است که با استقبال مخاطبان مواجه شده است. این محصول با صفحه نمایش ۴.۶ اینچی و رزولوشون P720 و تراکم ۳۱۹ پیکسلی و با داشتن پنل IPS LCD قابلیت نمایش بیش از ۱۶ میلیون رنگ را در خود دارد.

باتری 2600 mAh و پردازنده ۴ هسته ای و Snapdragon 801 ، حافظه داخلی 2 GB of RAM سیستم عامل کیت کت ، سنسور ۲۰.۷ مگاپیکسلی ، قابلیت فیلمبرداری 4K، پردازشگر ۴ هسته‌ای، اسنپ‌دراگون ۸۰۱ و ۲ گیگابایت حافظه داخلی رم برخوردار است.

 OnePlus One


وان پلاس، یک شرکت چینی است که در تولید و عرضه محصولات فناورانه فعالیت می‌کند. گوشی هوشمند OnePlus One ، این محصول از پردازشگر Qualcomm Snapdragon 801، و ۳ گیگا بایت حافظه رم، نمایشگر ۵.۵ اینچی و رزولوشن ۱۹۲۰*۱۰۸۰ ،تراکم پیکسلی 401 P، باتری ۳۱۰۰ میلی آمپر، دوربین ۵ مگاپیکسل، سیستم عامل اندرويد ۴.۴.۲ مجهز است.
کد مطلب: 33373
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام