۰
plusresetminus
سه شنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۸:۱۹
Gorilla Glass 4

محافظ جدید که 80 درصد موارد جلوی شکستن نمایشگر را می‌گیرد

ایتنا - اگر یک دستگاه گوشی هوشمند مجهز به فناوری Gorilla Glass 4 از فاصله یک متری سقوط کند، در 80 درصد موارد هیچ مشکلی برای نمایشگر آن ایجاد نمی‌شود.
محافظ جدید که 80 درصد موارد جلوی شکستن نمایشگر را می‌گیرد


شرکت Corning به عنوان بزرگ‌ترین سیستم‌های محافظ نمایشگرهای لمسی در جهان فناوری جدید خود موسوم به Gorilla Glass 4 را معرفی کرد.


به گزارش ایتنا از شماران سیستم، این شرکت توضیح داد که فناوری جدید می‌تواند از شکستن و خرد شدن نمایشگر جلوگیری کند و به همین خاطر در هنگام سقوط گوشی نگرانی برای نمایشگر آن وجود ندارد.

این شرکت فناوری جدید خود را با توسعه سیستم Gorilla Glass 3 تولید کرده و توضیح داده است که اگر یک دستگاه گوشی هوشمند مجهز به فناوری Gorilla Glass 4 از فاصله یک متری سقوط کند، در ۸۰ درصد موارد هیچ مشکلی برای نمایشگر آن ایجاد نمی‌شود.

شرکت Corning همچنین توضیح داد شیشه‌های مجهز به جوش‌شیرین و آهک که این روزها به عنوان محافظ نمایشگر در بسیاری از دستگاه‌های الکترونیکی مورد استفاده قرار می‌گیرد، هنگام سقوط از فاصله یک متری در ۱۰۰ درصد موارد می‌شکند.

 

این شرکت همچنین ادعا کرده است که Gorilla Glass 4 با سطوح خشن از جمله پیاده‌رو هم سازگاری بیشتری پیدا می‌کند و به عبارت دیگر اگر گوشی روی چنین سطوحی سقوط کند، کمترین آسیب را می‌بیند و البته احتمال شکستن نمایشگر در آن بسیار کم است.

هنوز به درستی مشخص نشده است که فناوری Gorilla Glass 4 از چه زمانی در گوشی‌های هوشمند به دست کاربران جهانی می‌رسد و با این وجود شرکت Corning از هم‌اکنون ارسال نمونه اولیه این محصول به شرکت‌های موبایل‌سازی را آغاز کرده است.
 
کد مطلب: 33316
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام