کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

جهانگرد: در برگزاری الکامپ همه چیز باید شفاف باشد

خبرگزاری ايرنا , 1 آذر 1393 ساعت 13:14

ایتنا - معاون وزیر ارتباطات: سازمان نظام صنفی رایانه‌ای یک سازمان غیرانتفاعی است و در برگزاری نمایشگاه نباید به دنبال کسب سود باشد.




رییس سازمان فناوری اطلاعات ایران با تاکید بر اینکه سعی بر این است که نمایشگاه الکامپ در زمان خود برگزار شود گفت: شفاف‌سازی درباره نحوه فروش و قیمت موقعیت‌های نمایشگاه الکامپ باعث برگزاری سالم این نمایشگاه می‌شود.


 بیستمین نمایشگاه الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک به عنوان یکی از نمایشگاه‌های مهم علمی فناوری کشور در روزهای هفدهم تا بیستم آذرماه برگزار می‌شود.

هرساله در این نمایشگاه تازه‌ترین دستاوردهای فناوری در عرصه سخت افزار و نرم‌افزار رایانه‌ای در ایران و جهان عرضه می‌شود.

به گزارش ایتنا نصرالله جهانگرد در حاشیه نشست منطقه‌ای سازمان هماهنگی شبکه نشانه‌های اینترنتی رایپ NCC در گفت‌وگو با اظهار داشت: اصرار داریم که نحوه فروش موقعیت‌ها شفاف باشد و قیمت‌هایی که تعیین می‌شود واضح باشد تا موجب اختلاف نشود.

وی افزود: سازمان نمایشگاه‌ها با نظر وزیر صنعت، معدن و تجارت، توافق کرده‌اند تا از ظرفیت نظام صنفی رایانه‌ای برای برگزاری نمایشگاه الکامپ امسال، استفاده شود.

وی افزود: قرار بر این است که نحوه فروش موقعیت‌ها شفاف و قیمت‌های ارائه شده معقول‌تر باشد؛ چرا که نظام صنفی رایانه‌ای یک سازمان غیرانتفاعی است و برگزاری نمایشگاه برای آن به عنوان یک امر توسعه‌ای تکلیف شده و به دنبال کسب سود نیستند.

جهانگرد گفت: از این رو به سازمان نظام صنفی رایانه‌ای تاکید شده تا هر آنچه که می‌خواهد عرضه شود به صورت شفاف در محیط سایت و در معرض دید عموم قرار گیرد.

وی با بیان اینکه سعی براین است تا نمایشگاه در زمان خود برگزار شودتاکید کرد: ما می‌خواهیم همه چیز برای مردم و دولت شفاف باشد و به این ترتیب یک نمایشگاه سالم برگزار شود.
 


کد مطلب: 33310

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/33310/جهانگرد-برگزاری-الکامپ-همه-چیز-باید-شفاف-باشد

ايتنا
  https://www.itna.ir