کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

شیائومی بزرگترین سازنده تلفن همراه می‌شود؟

خبرگزاری ايسنا , 1 آذر 1393 ساعت 12:10

ایتنا- شیائومی قصد دارد رقبا را کنار بگذارد و بزرگ‌ترین سازنده تلفن همراه جهان شود.



شرکت چینی شیائومی، سازنده تلفن همراه قصد دارد ظرف پنج تا ۱۰ سال آینده به بزرگترین شرکت سازنده تلفن همراه در جهان تبدیل شود.

به گزارش ایتنا از ایسنا، به نقل از جی اس ام آرنا، شرکت چینی شیائومی که سازنده گوشی‌ تلفن همراه است، تاکنون عملکرد فوق‌العاده‌ای داشته است.

این شرکت که در آوریل ۲۰۱۰ تاسیس شده اولین گوشی همراه خود را در اوت ۲۰۱۱ تولید کرد و حدود سه سال بعد به سومین سازنده بزرگ تلفن همراه در جهان از نظر آمار فروش تبدیل شده است.

رسیدن شیائومی به این سطح فروش در شرایطی است که این شرکت تنها گوشی‌های خود را در تعداد محدودی از کشورهای آسیایی به فروش می رساند.

لی جون - مدیرعامل شیائومی - با اطمینان می‌گوید که شرکتش قادر خواهد بود که حتی به دستاوردهای بیشتری رسیده و به اولین شرکت سازنده تلفن همراه در جهان ظرف پنج الی ۱۰ سال آینده تبدیل شود.

البته با توجه به میزان پیشرفت بازار تلفن همراه در چند سال گذشته، در این بازه زمان هر اتفاقی ممکن خواهد بود. اما با توجه به عملکرد شیائومی تاکنون، باید سخنان مدیرعامل این شرکت را جدی گرفت و دست کم این احتمال را داد که این شرکت به این دستاورد برسد.

در مجموع اگر شیائومی بتواند توزیع گوشیهای خود را در سراسر جهان انجام دهد، میتواند بلافاصله جهش قابل توجهی در فروش داشته باشد.

لی جون برنامه‌های خود برای شیائومی را در کنفرانسی در چین اعلام و خاطرنشان کرد: این شرکت در حال حاضر ۷۰ میلیون کاربر فعال دارد که باید در سال آینده به ۲۰۰ میلیون نفر برسد و به معنی این است که شیائومی انتظار دارد که در سال ۲۰۱۵ حدود ۱۰۰ میلیون گوشی همراه به فروش برساند.


کد مطلب: 33308

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/33308/شیائومی-بزرگترین-سازنده-تلفن-همراه-می-شود

ايتنا
  https://www.itna.ir