کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

شش قابلیت آیفون 6 پلاس که در گلکسی نوت 4 پیدا نمی‌کنید!

فارنت , 28 آبان 1393 ساعت 11:52

ایتنا- فروش آیفون 6 پلاس، در مقایسه با آیفون 6، یک به سه اعلام شده است.




این فبلت هم مانند دیگر محصولات تولیدی شرکت اپل، به طور پیش‌فرض فروش بالایی را به خود اختصاص داده است. آیفون ۶ پلاس به عنوان تنها فبلت اپل در دنیا! رقبای زیادی را در برابر خود می‌بیند.


دستگاه‌های اندروید با اندازه صفحه‌نمایش ۵.۵ اینچ و یا بالاتر در فهرست رقبای آیفون ۶ پلاس قرار دارند و در این میان شاید یکی از آن‌ها یعنی گلکسی نوت ۴ را باید جدی‌ترین رقیب دانست.


اگرچه نوت ۴ تحولی در سری گلکسی نوت سامسونگ به شمار می‌آید اما قابلیت‌هایی (حتی اگر آنچنان مهم نباشند) وجود دارند که در آیفون ۶ پلاس وجود دارند و جای خالی آن‌ها در نوت ۴ احساس می‌شود. در این مطلب به این قابلیت‌ها خواهیم پرداخت ک همانطور که گفتیم در آیفون ۶ پلاس اپل یافت می‌شود!

بدنه فلزی باکیفیت
نوت ۴ از یک نوار فلزی در دورتا دور خود بهره می‌برد اما به‌هرحال بدنه این دستگاه، پلاستیکی است. وجود فضای خالی در پنل جلویی را نیز نباید به عنوان یک نکته منفی فراموش کنیم. از سوی دیگر آیفون ۶ پلاس از بدنه‌ای با آلیاژ آلومینیومی یکپارچه بهره می‌برد که هیچ جایی را برای انتقاد باقی نمی‌گذارد.

بدنه باریک
علاوه بر ظاهر تجملاتی آیفون ۶ پلاس، این دستگاه از ضخامت ۷.۱ میلی‌متری بهره می‌برد و جزو گوشی‌های رژیمی! موجود در بازار به شمار می‌آید. از سوی دیگر اگرچه نوت ۴ حس خوبی را به دستان شما می‌دهد اما ضخامت بیشتر آن، این گوشی را آنچنان که باید و شاید امروزی نشان نمی‌دهد.

حالت فیلم‌برداری تصویر آهسته 240fps
با توجه به بکارگیری پردازنده قدرتمند A8 و همچنین استفاده از ماژول دوربین iSight با لرزش‌گیر اپتیکال در آیفون ۶ پلاس، اپل توانسته نرخ ۲۴۰ فریم در ثانیه را برای فیلمبرداری به صورت تصویر آهسته، آن‌هم به نحوی پایدار برای دستگاه خود فراهم کند. این درحالیست‌که دوربین نوت ۴ نهایتا به فیلم‌برداری ۱۲۰ فریم در ثانیه خواهد رسید.

صفحه‌نمایش روشن‌تر
صفحه‌نمایش بدون فاصله آیفون ۶ پلاس در مقایسه با صفحه‌نمایش AMOLED با رزولوشن Quad HD استفاده شده در نوت ۴، تا ۳۰ درصد روشن‌تر است که همین مسئله باعث می‌شود بازتابش نور، کمتر و خوانایی صفحه در محیط بیرون بر روی آیفون ۶ پلاس بیشتر باشد.


کارکردن راحت با دستگاه
نوت ۴ از قابلیت کار با یک دست بر روی صفحه‌نمایش ۵.۷ اینچی آن بهره می‌برد. این قابلیت با کوچک‌کردن کل رابط کاربری و خالی گذاشتن باقی‌مانده صفحه‌نمایش قابل دسترسی است اما اپل از روشی دیگر برای کار کردن یک‌دستی با صفحه‌نمایش خود بهره می‌برد.

تنها کافی است دوبار بر روی کلید هوم بزنید تا کل رابط کاربری کوچک شود و بتوانید از دستگاه خود با استفاده از یک دست در وب‌گردی و انجام کارهای دیگر بهره ببرید. این راحتی دسترسی به این قابلیت در آیفون ۶ پلاس، ستودنی است.

استفاده از رابط کاربری در حالت افقی
آیفون ۶ پلاس از یک حالت ویژه برای استفاده از رابط کاربری در حالت افقی بهره می‌برد که به واسطه تغییر کامل این رابط کاربری قابل دسترسی است بنابراین می‌توانید از این قابلیت برای مواردی که به عرض بیشتری بر روی صفحه‌نمایش نیاز دارید بهره ببرید.

این درحالیست که رابط کاربری تاچ‌ویز سامسونگ بر خلاف برخی دیگر از دستگاه‌های اندرویدی از حالت بهینه شده‌ای برای کار در حالت افقی بهره نمی‌برد. البته فراموش نکنید که می‌توانید از لانچرهای مختلف برای نیل به این هدف استفاده کنید.


کد مطلب: 33280

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/33280/شش-قابلیت-آیفون-6-پلاس-گلکسی-نوت-4-پیدا-نمی-کنید

ايتنا
  https://www.itna.ir