۳
۰
plusresetminus
سه شنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۴۹

ضرورت کمتر شدن فاصله آنتن‌های BTS تا تلفن‌های همراه

ایتنا- هرچه فاصله گوشی با آنتن بیشتر باشد، مضرات بیشتری برای سلامتی به همراه دارد.
ضرورت کمتر شدن فاصله آنتن‌های BTS تا تلفن‌های همراه


مدیرعامل شرکت مخابرات خراسان رضوی گفت: بهتر است شهروندان اجازه دهند تا آنتن‌های BTS نصب شده و فاصله گوشی تلفن همراه آنها با BTS کمتر شود.

سیدعلی ملک‌جعفریان اظهار کرد: اغلب مردم گمان می‌کنند تشعشعات BTS برای آنها ضرر دارد اما مشترکان باید بدانند که هر چه فاصله گوشی تلفن همراه آنها با آنتن BTS بیشتر باشد، مضرات بیشتری برای فرد به دنبال داشته و توان بیشتری صرف می‌کند، پس بهتر است شهروندان اجازه دهند تا این آنتن‌ها نصب شده و فاصله گوشی تلفن همراه آنها با BTS کمتر شود.

وی با بیان اینکه مشترکان نباید نگران نصب آنتن‌هایBTS باشند، تصریح کرد: مشکلی در این زمینه وجود ندارد و بهتر است مشترکان اجازه نصب کردن BTS را به مخابرات بدهند. نهادهای نظارتی به طور مداوم به وضعیت اپراتورها نظارت می‌کنند و ما به خاطر اختلال در شبکه، اقدام به نصب BTS می‌کنیم تا پوشش کامل داشته و شاهد تداخل فرکانسی نباشیم.

ملک‌جعفریان به وضعیت آنتن‌دهی همراه اول در سطح استان، اشاره و اظهار کرد: وضعیت آنتن‌دهی در شرایط مناسبی است اما به طور مداوم باید بهینه‌سازی شود زیرا ساختمان‌سازی‌ها در وضعیت آنتن دهی و پوشش‌دهی خطوط تلفن همراه اول اثرگذار است.

مدیرعامل شرکت مخابرات خراسان رضوی گفت: ضریب نفوذ ADSL برای حدود دو میلیون مشترک در استان ۲۵ درصد است و در مجموع حدود ۴۵۰ هزار مورد واگذاری ADSL مخابرات به مشترکان در سطح استان خراسان رضوی ارائه شده است.

ملک‌جعفریان اظهار کرد: با اجرای طرح USO و از محل اعتبارات دولت برای مناطق محروم حدود ۵۰۰ روستا در سطح خراسان رضوی دارای اینترنت پرسرعت ADSL شده‌اند.

وی، وضعیت پاسخگویی سامانه ۲۰۲۰ به متقاضیان و مشترکان اینترنت مخابرات را مطلوب، ارزیابی و اظهار کرد: مدت زمان پاسخگویی اپراتورها نسبت به گذشته کمتر شده و در بعضی از ساعات به زیر دو دقیقه هم می‌رسد و روز به روز در راستای بهبود آن تلاش می‌کنیم.
کد مطلب: 33261
نام شما
آدرس ايميل شما


reza
feedback
Russian Federation
شوخی میکنی؟ همه جا برعکس این جریانه!
ضرر امواج دکل خیلی بیشتر از این حرفاست ....... ایبته این مدل های چینی بیشتر!
پس چرا به صاحبان مکان های نصب دکل پووول میدن؟ :-)
کیفیت و قیمت رو خوب کنین!!
یوسف
feedback
Iran, Islamic Republic of
با توجه به اینکه اینجا ایران است،اگر دکل BTS را بر فرق سر ما هم نصب نمایند باز هم آنتن نمی دهد !!!!!!! :-)
ککک
feedback
Iran, Islamic Republic of
یه عده فرد مضر همیشه همه چیزو مطلوب ارزیابی میکنن!
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام