۰
plusresetminus
دوشنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۵۰

برنامه همراه جستجوی گوگل برای اندروید 5 به روز شد

ایتنا- گوگل برنامه جستجوی خود برای استفاده در سیستم عامل اندروید 5 را به روز کرد تا کاربران به امکانات بیشتری دسترسی داشته باشند.
برنامه همراه جستجوی گوگل برای اندروید 5 به روز شد


به گزارش ایتنا از فارس به نقل از سرچ انجین لند، علاوه بر ارتقای رابط کاربری، افزایش تنوع رنگ‌ها و ... این برنامه به گونه‌ای طراحی شده که قابلیت درک و اجرای فرامین صوتی را داشته باشد. البته این قابلیت تنها بر روی گوشی‌های Nexus 6، Nexus 9 و Galaxy Note 4 قابل فعال شدن است.


این نوع جستجوی صوتی برای یافتن سریع اطلاعات بر روی نقشه گوگل هم مناسب است. به عنوان مثال اگر کاربری بخواهد رستوران‌های اطراف محل اقامت خود را پیدا کند می‌تواند این کار را با یک دستور صوتی انجام دهد.

امکان سازماندهی رویدادها و ایجاد فهرستی از امور روزمره هم در این برنامه پیش بینی شده است. کاربران همچنین می‌توانند برای به خاطر آوردن برنامه‌های بعدی فهرست انها را به حساب کاربری جیمیل خود اضافه کنند.

برنامه یاد شده می‌تواند برنامه‌های دیگر را هم با دریافت فرامین صوتی باز کند. به عنوان مثال می‌توان با بیان عبارت باشه گوگل سایت تامبلر را برای یافتن ... جستجو کن، برنامه همراه تامبلر را باز کرد و داخل آن را جستجو کرد. از جمله برنامه های همراهی که از این طریق قابل دسترسی و باز شدن هستند می توان به TripAdvisor، TuneIn، Trulia و YouTube اشاره کرد.
کد مطلب: 33243
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام