۱
۰
plusresetminus
چهارشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۰۶

سامسونگ در تولید گوشی‌های تمام فلزی سری گلکسی A به مشکل خورده است

ایتنا- سامسونگ هنوز تجربه کافی را در ساخت گوشی‌هایی با بدنه کلا فلزی ندارد.
سامسونگ در تولید گوشی‌های تمام فلزی سری گلکسی A به مشکل خورده است


یک ماه قبل وقتی سامسونگ بالاخره گوشی‌های پرزرق ‌و ‌برق فلزی سری A یعنی مدل‌های گلکسی A۵ و A۳ را معرفی کرد، قرار بود در آبان ماه، یعنی هم‌اکنون این دو مدل در بازار چین و چند کشور دیگر عرضه‌ شوند اما ظاهرا همه‌چیز طبق پیش‌بینی‌ها پیش نرفته‌است!


به گزارش SamMobile، این دو گوشی‌هوشمند برای مدتی فقط در آسیا فروخته خواهندشد. اما دلیل آن چیست؟! طبق شایعات سامسونگ در تهیه و ساخت قطعات بدنه این گوشی‌ها با کمبود مواجه شده و تعداد زیادی از محصولات تولید شده نیز به دلیل مطابق نبودن با استاندارد‌های کیفی سامسونگ مورد تائید واقع نشده‌اند! این مقدار گفته می‌شود بصورت تعجب‌آوری حدود ۵۰ درصد است!

گمان می‌رود سامسونگ هنوز تجربه کافی را در ساخت گوشی‌هایی با بدنه کلا فلزی ندارد. درست‌است که مدل‌های گلکسی آلفا و گلکسی نوت ۴ دارای نوارکناری فلزی هستند اما A۵ و A۳ تجربه اول این غول کره‌ای در زمینه بدنه تمام فلزی به‌حساب می‌آیند.

هر دو مدل گلکسی A۵ و A۳ بسیار نازنک هستند و به ترتیب ضخامت ۶.۷ و ۶.۹ میلیمتری دارند. پردازنده آنها اسنپ‌دراگون ۴۱۰ چهارهسته‌ای است و با اندروید کیت‌کَت به‌زودی وارد بازار خواهندشد. سامسونگ به‌طور دقیق حرفی از قیمت به‌میان نیاورده اما به‌احتمال زیاد باید بالای ۴۰۰ دلار برای تمام‌فلزی‌های جدید سامسونگ هزینه کنید. نظر شما درمورد این دو مدل جدید چیست؟!
کد مطلب: 33183
نام شما
آدرس ايميل شما


isa
feedback
Iran, Islamic Republic of
گوشی هاتون عالی اماگران
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام