۰
plusresetminus
شنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۵۳

بهترین دوربین‌های ویدیویی ۲۰۱۴ برگزیده شدند + عکس

ایتنا - محققان مرکز CNet در بررسی جدید خود لیست بهترین دوربین‌های دیجیتالی تصویربرداری مربوط به سال 2014 میلادی را منتشر کردند.
بهترین دوربین‌های ویدیویی ۲۰۱۴ برگزیده شدند + عکس


سال ۲۰۱۴ میلادی رو به پایان است و مراکز تحقیقاتی این روزها می‌کوشند گزارش‌های جامع از وضعیت بازار فناوری در یک سال گذشته ارایه دهند.


به گزارش ایتنا از رایورز، محققان مرکز CNet در بررسی جدید خود لیست بهترین دوربین‌های دیجیتالی تصویربرداری مربوط به سال ۲۰۱۴ میلادی را منتشر کردند.

در این لیست گفته شد که شرکت GoPro با دوربین‌های Hero4 Silver و Black توانست بهترین خدمات تصویربرداری ویدیویی را در اختیار کاربران بگذارد، سونی دوربین دیجیتالی خانگی ارزان عرضه کرد، JVC توانسته فروش بالایی برای دوربین کوچک خود داشته باشد و دیگر شرکت‌ها هر کدام به نوعی در این بازار موفقیت کسب کردند.
لیست بهترین دوربین‌های ویدیویی سال ۲۰۱۴ به قرار زیر منتشر شده است:

دوربین GoPro Hero4 Silver

 
این دوربین دیجیتالی کارایی فراوانی دارد و همراه با مدل دیگر موسوم به Hero۳+ Black بسیار مورد توجه قرار گرفته است. نمایشگر لمسی از مهم‌ترین قابلیت‌هایی است که این محصول را در رده بهترین دوربین‌های جهان قرار می‌دهد. قیمت این محصول ۴۰۰ دلار است.


دوربین Action Cam Mini HDR-AZ1 سونی

 
این دوربین دیجیتالی اندازه کوچک، وزن سبک و کارایی بالا دارد و به همین خاطر بسیار مورد توجه قرار می‌گیرد. حمل آسان و اندازه کوچک این دوربین باعث فروش بالای آن شده است. این دوربین دیجیتالی ۲۵۰ دلار قیمت دارد.


دوربین Adixxion GC-XA2 شرکت JVC

 
این محصول پس از عرضه دوربین‌های دیجیتالی مختلف توسط شرکت JVC عرضه شد و سرانجام تمام قابلیت‌ها و توانمندی‌های دوربین‌های قبلی به صورت یکجا از طریق این محصول در اختیار کاربران قرار گرفت. این دوربین برای تصویربرداری در حرکت بسیار مناسب است و ۳۰۰ دلار قیمت دارد.


دوربین Action Cam AS1007 سونی

این دوربین دیجیتالی به سیستم داخلی تثبیت تصویر مجهز شده است و به همین خاطر بهترین دوربین سونی در این زمینه محسوب می‌شود. البته همچنان قابلیت‌هایی وجود دارد که سونی می‌تواند به مدل بعدی این محصول اضافه کند. این دوربین دیجیتالی ۳۰۰ دلار قیمت دارد.


دوربین iOn Air Pro 3

این محصول با ظاهر لوله‌ای و جالب خود بسیار انعطاف‌پذیر است و برای هر موقعیت امکانات ویژه‌ای را ارایه می‌دهد. استفاده از این دوربین دیجیتالی بسیار آسان است و گزینه مناسب برای کاربرانی محسوب می‌شود که در هر مکان و زمان قصد تصویربرداری دارند. این دوبین دیجیتالی ۳۵۰ دلار قیمت دارد.


دوربین Drift Ghost-S

 
باتری پرقدرت و طولانی‌مدت، کیفیت بالای تصویربرداری و ارایه همه امکانات مورد نیاز در یک دستگاه کوچک از مهم‌ترین مواردی محسوب می‌شوند که فروش بالای این دوربین را باعث شده‌اند. این محصول طراحی زیبایی دارد و کیفیت HD در اختیار کاربران می‌گذارد. قیمت این دوربین دیجیتالی ۳۸۰ دلار است.


دوربین Contour Roam3

 
آنچه که این دوربین دیجیتالی را از مدل‌های مشابه موجود در بازار متمایز می‌کند، قابلیت‌های پیشرفته این محصول در رده دوربین‌های معمولی است. برای آنکه تمامی این قابلیت‌ها را با پایین‌ترین قیمت در اختیار بگرید این بهترین گزینه برای شما محسوب می‌شود.
قیمت این دوربین دیجیتالی ۲۰۰ دلار است.


دوربین Monoprice MHD Sport Wifi

 
این دوربین دیجیتالی قیمت بسیار ارزانی دارد و به صورت مستقیم از طریق شبکه Wi-Fi به اینترنت متصل می‌شود. این محصول را در رده دوربین‌های متحرک معمولی طبقه‌بندی می‌کنند و قیمت پایین آن باعث فروش بالای این محصول شده است. این دوربین دیجیتالی ۱۷۰ دلار قیمت دارد.
 
کد مطلب: 33169
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام