۲
۰
plusresetminus
سه شنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۳۶

تعداد کاربران شبکه LTE در طول سال جاری تقریبا دو برابر شده است

ایتنا- شبکه‌های اینترنت همراه سریع از نوع ۴G یا LTE در سراسر جهان به‌سرعت در حال رشد است و در این میان کشورهای شرق آسیا سهم عمده‌ای در رشد این نوع از ارتباطات داشته‌اند.
تعداد کاربران شبکه LTE در طول سال جاری تقریبا دو برابر شده است


شبکه‌های اینترنت همراه سریع از نوع 4G یا LTE در سراسر جهان به‌سرعت در حال رشد است و در این میان کشورهای شرق آسیا سهم عمده‌ای در رشد این نوع از ارتباطات داشته‌اند.


به گزارش ایتنا از رایورز، تعداد کاربران اینترنت 4G در طول فصل سوم سال ۲۰۱۴ میلادی توانسته است تا میزان صد هزار نفر بالاتر از تعداد ۶۷ میلیون کاربر برود که این میزان به نسبت تعداد کاربران در شروع سال ۲۰۱۴ میلادی تقریبا دو برابر شده است.
به‌صورت دقیق باید گفت که این آمار به میزان ۸۹.۶ درصد افزایش را نشان می‌دهد که با توجه به زمان باقی‌مانده از سال ۲۰۱۴ باید شاهد رشد بیشتر این رقم باشیم و حتی انتظار رسیدن به میزان ۱۰۰ درصد رشد سالانه نیز چندان غیرمنطقی به نظر نمی‌رسد.


در این میان و در حال حاضر بیشترین کاربران از آن کشورهای آمریکای شمالی است ولی اختلاف این کشورها با کشورهای آسیای شرقی کمتر از ۲ درصد است.

هنگامی‌که ازنظر میزان سرعت رشد بتوانیم این موضوع را بررسی کنیم شاهد این امر هستیم که رشد مشترکین اینترنت ۴G در شرق آسیا به‌مراتب بیشتر از آمریکا بوده است و به همین دلیل نیز پیش‌بینی می‌شود که در سال ۲۰۱۵ میلادی شاهد پیشی گرفتن کاربران آسیایی از کاربران آمریکایی باشیم.

در این میان نکته بسیار مهمی که موجب این رشد چشمگیر شده است را می‌توان توجه بسیار بالای تولیدکنندگان به دستگاه‌هایی دانست که می‌توانند از اینترنت همراه LTE استفاده کنند.
برای نمونه تنها در میان تولیدکنندگان سخت‌افزاری در کشور تایوان شاهد عرضه بیش از دو میلیون دستگاه مجهز به سیستم‌های 4G در طول تنها ۲ ماه اخیر بوده‌ایم.
 
کد مطلب: 33137
نام شما
آدرس ايميل شما


یوسف
feedback
Iran, Islamic Republic of
همچنین تعداد ایرانیانی که از پیشرفت محسوس ایران در زمینه استفاده از فناوریهای نوین ارتباطات ناامید شده اند نیز دوبرابر شده است !!!!! :-)
محمد
feedback
Iran, Islamic Republic of
نا امید نباش جون . تازه داریم صاحب 3G میشیم . البته از نوع 128 کیلوبیتش !!!!!!!!!!!!!!!!!!
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام