۰
plusresetminus
يکشنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۴۹

نام Nokia از ابزارهای موبایلی مایکروسافت برداشته شد

ایتنا - به‌روزرسانی برای حذف نام Nokia در ابزارهای موبایلی هم‌اکنون برای گوشی‌های Lumia Icon و Lumia 1520 عرضه شده است و به‌مروز زمان دیگر گوشی‌ها نیز این به‌روزرسانی را دریافت می‌کند.
نام Nokia از ابزارهای موبایلی مایکروسافت برداشته شد


شرکت مایکروسافت تصمیم خود را برای متوقف کردن تولید محصول با نام Nokia قطعی کرده است و این بار گفته می‌شود ابزارهای موبایلی که با نام Nokia عرضه می‌شدند نیز قرار است با نام Lumia وارد بازار شوند.


به گزارش ایتنا از رایورز، در حال حاضر برخی ابزارهای موبایلی که شرکت مایکروسافت عرضه می‌کند نیز تغییر نام پیدا کرده و نام Nokia از آن حذف شده است.

در جریان این برنامه‌ریزی‌های جدید شرکت مایکروسافت تصمیم گرفته است مرکز ارائه خدماتCinemagraph به آدرس memories.nokia.com را ژانویه ۲۰۱۵ به طور کامل تعطیل کند و سرویس‌های موبایلی را با نام و ظاهر جدید به دست کاربران برساند.

خدمات Cinemagraph که صاحبان گوشی‌های نوکیا تاکنون روی دستگاه خود ذخیره کرده‌اند از این تغییرات آسیبی نمی‌بینند و با این وجود اگر کاربران بخشی از اطلاعات مربوط به این خدمات را روی سایت نوکیا ذخیره کرده باشند، باید هرچه سریع‌تر آن را بارگذاری کنند.

 

شرکت مایکروسافت در عوض اعلام کرده است که صاحبان دستگاه‌های نوکیا از این پس می‌توانند خدمات پردازش ابری OneDrive را در اختیار داشته باشند و اطلاعات خود را به صورت رایگان روی آن ذخیره کنند.

در اخبار رسمی همچنین اعلام شده است که ابزار Nokia Camera نیز هم‌اکنون به Lumia Camera تغییر نام داده است و به‌روزرسانی آن برای کاربران ارایه شده است.

به‌روزرسانی برای حذف نام Nokia در ابزارهای موبایلی هم‌اکنون برای گوشی‌های Lumia Icon و Lumia 1520۰ عرضه شده است و به‌مروز زمان دیگر گوشی‌ها نیز این به‌روزرسانی را دریافت می‌کند.
 
کد مطلب: 33085
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام