۰
plusresetminus
يکشنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۰۸

HTC گوشی‌های خود را ۴۰ درصد سریع‌تر از بقیه شارژ می‌کند

ایتنا - این شارژر می‌تواند با گوشی‌های هوشمندی که در دیگر شرکت‌ها و برندها ساخته می‌شود سازگاری پیدا کند و آن‌ها را 40 درصد سریع‌تر شارژ کند.
HTC گوشی‌های خود را ۴۰ درصد سریع‌تر از بقیه شارژ می‌کند


شرکت HTC شارژر مسافرتی جدیدی را با نام Rapid Charger ۲.۰ عرضه کرده است که شامل فناوری Quick Charge ۲.۰ کوالکام می‌شود و قابلیت‌های جدیدی را به کاربران ارایه می‌دهد.


به گزارش ایتنا از رایورز، این شارژر به کاربران امکان می‌دهد انواع گوشی‌های هوشمند ساخت شرکت HTC را ۴۰ درصد سریع‌تر از شارژرهای استاندارد که در جعبه گوشی‌ها ارائه می‌شود، شارژ کنید.

این محصول جدید که با توان ۱۵ وات فعالیت می‌کند، سرعت شارژ باتری در گوشی‌های هوشمند One M۸، One remix، One E8 و Desire Eye را تا ۴۰ درصد افزایش می‌دهد و البته گفته شده است که این قابلیت برای دیگر محصولات HTC هم به همین صورت خواهد بود.

 

در حالت تئوری این شارژر می‌تواند با گوشی‌های هوشمندی که در دیگر شرکت‌ها و برندها ساخته می‌شود سازگاری پیدا کند و با توجه به اینکه از فناوری کوالکام در آن استفاده شده است، امکان شارژ انواع گوشی‌ها برای آن فراهم آمده است.

شرکت HTC هنوز خبری در مورد قیمت و زمان عرضه جهانی این شارژر منتشر نکرده است و این محصول فعلا به صورت رسمی روی سایت اینترنتی این شرکت تایوانی ارایه شده است.
  
کد مطلب: 33084
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام