۰
plusresetminus
شنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۴۴

شکایت متقابل سامسونگ از مایکروسافت

ایتنا- به دنبال شکایت شرکت مایکروسافت از سامسونگ در تابستان سال گذشته به علت نقض حقوق مالکیت معنوی، شرکت سامسونگ هم دست به اقدامی متقابل زده است.
شکایت متقابل سامسونگ از مایکروسافت


به گزارش ایتنا از فارس به نقل از اندروید هدلاین، مایکروسافت می‌گوید سامسونگ مبالغی را که باید بر مبنای دریافت مجوز استفاده از اختراعات ثبت شده این شرکت پرداخت می‌کرد را نپرداخته و در مقابل سامسونگ می‌گوید نباید هیچ پولی به مایکروسافت پرداخت کند.


درگیری حقوقی دو طرف به طور جدی از اوایل سال ۲۰۱۴ آغاز شد و مایکروسافت از سامسونگ درخواست دریافت ۶.۹ میلیون دلار غرامت نمود. سامسونگ این درخواست را رد کرد و حال بعد از مدتی شکایت متقابلی را تقدیم دادگاه کرده و خواستار لغو قرارداد قبلی و همین طور صرف نظر کردن مایکروسافت از ادعاهایش شده است.

علت ادعاهای مایکروسافت خرید شرکت نوکیاست که باعث شده این شرکت حق انحصاری استفاده از بسیاری از فناوری‌های آن را به دست آورد.

در مقابل سامسونگ می‌گوید مایکروسافت مالک اصلی این فناوری‌ها نیست و بر اساس توافقات قبلی دو طرف حق استفاده از آنها برای مایکروسافت محفوظ است. قرار است دادگاه ظرف هفته‌های آینده به این ادعاها رسیدگی کند.
کد مطلب: 33046
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام