۱
۰
plusresetminus
چهارشنبه ۷ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۲۰

انتقاد شدید از اپراتور آمریکایی به علت بمباران تبلیغاتی کاربران

ایتنا- اپراتور آمریکایی وریزون به علت بی‌توجهی به حریم شخصی کاربران به شدت مورد حمله قرار گرفته است.


به گزارش ایتنا از فارس به نقل از ای ویک، این اپراتور مخابراتی می‌گوید هویت مخاطبان این آگهی‌ها را با شرکت‌های تبلیغاتی به اشتراک نگذارده است ولی شهروندان نسبت به درستی این ادعاها خوشبین نیستند.


وریزون از دو سال قبل برای مشخص شدن محتوای تبلیغاتی ارسال شده برای تک تک کاربران برخی تغییرات فنی را در سیستم خود به وجود آورده و کاربران نمی‌دانند این تغییرات منجر به نقض حریم شخصی آنها شده است یا خیر. کارشناسان می‌گویند این تغییرات به وب سرورهای وریزون امکان می‌دهد تا برای هر کاربر نمایه‌های خاصی ایجاد کنند اما وریزون می‌گوید اطلاعاتی که از این طریق جمع‌آوری می‌شود برای شناسایی هویت کاربران قابل استفاده نیست.

با توجه به افشاگری‌های ادوارد اسنودن پیمانکار سابق آژانس امنیت ملی آمریکا در مورد دسترسی جاسوسان و ماموران اطلاعاتی کاخ سفید به همه داده‌های مشترکان اپراتورهای تلفن همراه و از جمله وریزون این نگرانی وجود دارد که ارسال تبلیغات بر روی گوشی‌های همراه در واقع ترفندی به منظور نقض حریم شخصی افراد باشد. متخصصان امنیتی هشدار می‌دهند که برخی شرکت‌های فناوری بعد از این افشاگری‌ها برای سرقت اطلاعات از کاربران به شیوه‌های مخفی‌تر و پیچیده‌تری روی آورده‌اند.

کد مطلب: 33033
نام شما
آدرس ايميل شما


یوسف
feedback
Iran, Islamic Republic of
حالا خوبه با ما رابطه ندارند و تازه داریم مذاکره میکنیم وگرنه اگر با آنها دوست بودیم و کمال ما در آنها اثر میکرد چه میشد !!!!!! :-)
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام