۴
۰
plusresetminus
سه شنبه ۶ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۰۴

جایگزینی اینترنت 2G با 4G در کشور تایوان

ایتنا- کشورهای شرق آسیایی ژاپن و کره جنوبی مسلما حرف اول را در پیشرفت فناوری‌های جدید و پیاده‌سازی آن‌ها می‌زنند ولی به نظر می رسد که تایوان قصد دارد تا خود را به سطح این دو کشور برساند زیرا طول‌موج‌هایی که پیش از این به اینترنت همراه ۲G اختصاص داشته‌اند به شبکه‌های LTE اختصاص داده ‌شده‌اند.
جایگزینی اینترنت 2G با 4G در کشور تایوان


کشورهای شرق آسیایی ژاپن و کره جنوبی مسلما حرف اول را در پیشرفت فناوری‌های جدید و پیاده‌سازی آنها می‌زنند ولی به نظر می رسد که تایوان قصد دارد تا خود را به سطح این دو کشور برساند زیرا طول موج‌هایی که پیش از این به اینترنت همراه 2G اختصاص داشته‌اند به شبکه‌های LTE اختصاص داده ‌شده‌اند.


به گزارش ایتنا از رایورز، این موضوع در حالی اتفاق می‌افتد که در بسیاری از کشورها از جمله ایران هنوز اینترنت 3G نیز به صورت یک استاندارد محبوب جا نیفتاده است و نمی‌توان انتظار داشت که به‌زودی شاهد همه‌گیر شدن شبکه‌های LTE در سراسر جهان باشیم.


پیش از این فرکانس‌های ۸۹۵ تا ۹۱۰ مگاهرتز و ۹۴۰ تا ۹۵۵ مگاهرتز در تایوان برای جابجایی اطلاعات و داده‌ها تحت شبکه ۲G مورد استفاده قرار می‌گرفت ولی در اقدامی سریع و از ابتدای سال ۲۰۱۴ میلادی بود که این فرکانس‌ها به‌تدریج دچار تغییر شده و طول‌موج ۸۹۵ تا ۹۰۵ مگاهرتز و ۹۴۰ تا ۹۵۰ مگاهرتز به عنوان محدوده ارسال و دریافت داده‌ها در قالب دانلود و آپلود تحت شبکه ۴G یا همان LTE در نظر گرفته شدند.
به همین دلیل نیز پیش‌بینی می‌شود که تعداد کاربران این شبکه‌ها در این کشور به صورت روزافزون تغییر یابد و تا پایان سال جاری نزدیک به ۲ میلیون نفر نزدیک شود.

شایان‌ذکر است که در حال حاضر یک‌میلیون و ۷۰۰ هزار نفر در تایوان از اینترنت 4G استفاده می‌کنند.
 
کد مطلب: 32981
نام شما
آدرس ايميل شما


یوسف
feedback
Iran, Islamic Republic of
البته آن 4G در تایوان با این 4G در ایران مانند تفاوت پراید با بوگاتی کرومیک است !!!!!! :-)
Mahdi
feedback
United Kingdom
چه جالب،ما هم 3G داریم اونم با سرعت 40کیلوبایت!!!!!!!!!!!!
feedback
Russian Federation
اینا همش توطئه استکباره...چه جوانهایی که به جهنم نمیروند!!!! :))))))))
خودی
feedback
Iran, Islamic Republic of
خنده داره که تو کشور های دیگه مسابقه هست واسه واگذاری سرعت به کاربراشون . حالا اینجا از داخل تحریم هستیم . واقعا خنده داره که میخای از رایتل مثلا سرعت یک مگ بگیری باید هزار جور مدرک آپ کنی واسش . از داخل تحریم هستیم ما. خواهش میکنم نظر منو بزار یا خواستی ادیت کن بزار . یا حق
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام