۰
plusresetminus
سه شنبه ۶ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۵۸

Nike و اپل فناوری پوشیدنی مشترک می‌سازند

ایتنا - دو شرکت اپل و Nike هم‌اکنون در حال گسترش همکاری‌های خود هستند و با استفاده از حق امتیازهای یکدیگر می‌کوشند نسل جدید فناوری‌های پوشیدنی را روانه بازار کنند.
Nike و اپل فناوری پوشیدنی مشترک می‌سازند


"مایک پارکر"(Mark Parker) مدیر شرکت تولیدکننده تجهیزات ورزشی Nike اعلام کرد که با شرکت اپل به توافقات جدید رسیده است و همکاری‌های گسترده بین آنها آغاز شده است تا به زودی نسل جدید فناوری‌های پوشیدنی به دست کاربران برسد.


به گزارش ایتنا از رایورز، "تیم کوک"(Tim Cook) مدیرعامل اپل هم‌اکنون به عنوان یکی از اعضای هیئت مدیره شرکت Nike نیز فعالیت می‌کند و طی چند ماه گذشته بسیاری از شرکت‌های تولیدکننده تجهیزات ورزشی همکاری‌های خود را با اپل آغاز کرده‌اند تا ساعت مچی Apple Watch در بهترین شکل و با بهترین امکانات به دست کاربران بسته شود.

به گفته پارکر، دو شرکت اپل و Nike هم‌اکنون در حال گسترش همکاری‌های خود هستند و با استفاده از حق امتیازهای یکدیگر می‌کوشند نسل جدید فناوری‌های پوشیدنی را روانه بازار کنند.

پارکر در این خصوص اظهار داشت: «ما به صورت فنی می‌توانیم فعالیت‌های گسترده‌ای را با یکدیگر انجام دهیم که اجرای آنها به صورت مجزا ممکن نخواهد بود. این بخشی از طرح جامع محسوب می‌شود که طی آن سرمایه‌گذاری‌های خود را در حوزه فناوری‌های پوشیدنی گسترش می‌دهیم.»

 

در حال حاضر بیش از ۲۵ میلیون نفر در سراسر جهان از محصولات الکترونیکی Nike+ بهره می‌برند و پیش‌بینی شده است که با همکاری‌های جدید، تعداد آنها به صدها میلیون نفر برسد.

پیش‌بینی شده است که پایان سال ۲۰۱۴ میلاد بیش از ۱۹ میلیون دستگاه ساعت مچی هوشمند وارد بازار جهانی شود و این رقم در سال ۲۰۱۸ به بیش از ۱۳۰ میلیون دستگاه برسد.
 
کد مطلب: 32964
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام