۲
۰
plusresetminus
يکشنبه ۴ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۳۸

سامسونگ خدمات 5G را ۳۰ برابر سریع‌تر از LTE ارائه می‌دهد

ایتنا - سامسونگ همچنین توانسته است امکان اتصال خودروی در حال حرکت با سرعت 100 کیلومتر در ساعت را به اینترنت با سرعت 1.2 گیگابیت در ثانیه فراهم کند.
سامسونگ خدمات 5G را ۳۰ برابر سریع‌تر از LTE ارائه می‌دهد


شرکت سامسونگ نخستین تجربه عملی برای توسعه نسل پنجم شبکه‌های مخابراتی موسوم به 5G را به انجام رساند و رکوردهای تازه در این زمینه ثبت کرد.


به گزارش ایتنا از رایورز، سامسونگ اعلام کرد که با بررسی‌های خود موفق شده است سرعت اینترنت در شبکه مخابراتی 5G را به ۷.۵ گیگابیت در ثانیه، یا ۹۴۰ مگابایت در ثانیه برساند که این رقم سریع‌ترین رکورد ثبت شده مبتنی بر شبکه مخابراتی 5G محسوب می‌شود.

سامسونگ همچنین نخستین شرکت جهان محسوب می‌شود که امکان دسترسی به اینترنت به صورت مداوم و بدون وقفه با سرعت ۱.۲ گیگابیت در ثانیه، یا ۱۵۰ مگابایت در ثانیه مبتنی بر یک فضای در حال حرکت را فراهم می‌کند و توانسته است امکان اتصال خودروی در حال حرکت با سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت را به اینترنت با سرعت ۱.۲ گیگابیت در ثانیه فراهم کند.

 

لازم به ذکر است که این اتفاق نخستین تجربه کاملا موفق برای آزمایش شبکه مخابراتی 5G در خارج از فضای آزمایشگاهی محسوب می‌شود و به همین خاطر می‌توان به آن امیدوار بود. آزمایش موفق قبلی که روی شبکه مخابراتی 5G انجام شد در محیط آزمایشگاهی و فقط کنترل شده بود.

شرکت سامسونگ در توضیح این آزمایش اعلام کرد که با ۷.۵ گیگابیت در ثانیه، سرعت شبکه‌ مخابراتی 5G را ۳۰ برابر نسبت به خدمات LTE سریع‌تر می‌کند.
 
کد مطلب: 32957
نام شما
آدرس ايميل شما


یوسف
feedback
Iran, Islamic Republic of
یعنی با توجه به آنکه سرعت LTE طبق استانداردها برابر ۱۲۸ کیلوبیت بر ثانیه است لذا سرعت نسل پنجم ارتباطات برابر با ۱۲۸ کیلوبیت بر ثانیه( با پنج برابر افزایش قیمت) خواهد بود!!!!! :-)
یحی
feedback
Romania
این خبرا واسه ما که تو ایرانیم مثل دیدن فیلم جنگ ستارگان تخیّلی و دست نیافتنیه
7.5گیگ بر ثانیه
من دیگه حرفی ندارم
:|
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام