۰
plusresetminus
جمعه ۲ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۲۲:۱۲

آمادگی صد شرکت بزرگ دنیا برای توسعه سیستم‌عامل Tizen

ایتنا - با اضافه شدن 16 شرکت بزرگ به لیست حامیان سیستم‌عامل Tizen سامسونگ، هم‌اکنون بیش از 100 شرکت در این بنیاد حضور دارند و قرار است که برای توسعه آن با یکدیگر همکاری کنند.
آمادگی صد شرکت بزرگ دنیا برای توسعه سیستم‌عامل Tizen


شرکت سامسونگ برای توسعه سیستم‌عامل موبایلی انحصاری خود بنیادی را با نام Tizen Association راه‌اندازی کرده است که گفته می‌شود ۱۶ عضو جدید به آن پیوسته‌اند.


به گزارش ایتنا از رایورز، با اضافه شدن ۱۶ شرکت بزرگ به لیست حامیان سیستم‌عامل Tizen سامسونگ، هم‌اکنون بیش از ۱۰۰ شرکت در این بنیاد حضور دارند و قرار است که برای توسعه آن با یکدیگر همکاری کنند.

این خبر در «کنفرانس توسعه‌دهندگان Tizen» که در شهر شانگهای چین برگزار شده است منتشر شد.

تمرکز اصلی این کنفرانس بر توسعه فناوری‌های پوشیدنی و گسترش هرچه بیشتر اینترنت اشیا مبتنی بر سیستم‌عامل Tizen بود تا کاربران بتوانند به این فناوری‌ها دسترسی عمومی داشته باشند.

با این وجود شرکت‌کنندگان در کنفرانس مذکور صحبت‌هایی را در مورد ورود سیستم‌عامل Tizen به صنعت خودروسازی و دستگاه‌های الکترونیکی مصرفی و خانگی مطرح کردند.

 

شرکت سامسونگ بر اساس آخرین برنامه‌ریزی‌های خود اعلام کرده است که پایان ماه نوامبر یعنی حدود یک ماه دیگر یک گوشی هوشمند پیشرفته مبنتی بر سیستم‌عامل Tizen را وارد کشور هند می‌کند.

شرکت سامسونگ همچنین امیدوار است از طریق سرویس Club Samsung ۲.۰ امکان گسترش هرچه بیشتر سیستم‌عامل Tizen را فراهم کند. این سرویس خدماتی از جمله موسیقی، ویدیو و برنامه‌های تلویزیونی محلی بسته به محل جغرافیایی کاربران را ارائه می‌دهد.
 
کد مطلب: 32909
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام