کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

چینی‌ها برای لباس صاحبان iPhone 6 Plus جیب بزرگ می‌دوزند

2 آبان 1393 ساعت 22:05

ایتنا - شرکت مخابراتی China Unicom بزرگ چندین خیاط ماهر استخدام کرده و در تمام فروشگاه‌های خود در سراسر کشور چین محل‌های ویژه برای فعالیت آن‌ها در نظر گرفته است.




شرکت مخابراتی China Unicom که به تازگی عرضه رسمی دو مدل جدید گوشی‌های هوشمند اپل در کشور چین را آغاز کرده است، برای فروش iPhone 6 Plus کمی مشکل دارد و چون این گوشی هوشمند بزرگ در جیب کاربران جا نمی‌شود، راه حل جدید برای این مسئله ارایه کرده است.


به گزارش ایتنا از رایورز، از زمان ورود گوشی هوشمند iPhone 6 و iPhone 6 Plus به بازار چین حدود یک هفته می‌گذرد و هم‌اکنون نخستین بازخوردها از کاربران چینی این محصول به گوش رسیده است.

شرکت مخابراتی China Unicom دومین اپراتور موبایلی بزرگ چین محسوب می‌شود و بر اساس بررسی‌های خود متوجه شده است که مردم هنگام خرید iPhone 6 Plus با این مشکل مواجه شده‌اند که نمی‌توانند این فبلت را در جیب خود جا دهند.

اما این شرکت مخابراتی بزرگ چندین خیاط ماهر استخدام کرده و در تمام فروشگاه‌های خود در سراسر کشور چین محل‌های ویژه برای فعالیت آنها در نظر گرفته است.

 

بر این اساس، مشتریان China Unicom که قصد خرید iPhone 6 Plus را دارند می‌توانند به مرکز خیاطی این شرکت مخابراتی مراجعه کنند جیب بزرگ‌تر برای لباس آن‌ها دوخته شود و حمل این گوشی هوشمند بزرگ برای آن‌ها آسان شود.

این شرکت مخابراتی بزرگ طرح دوختن جیب‌های بزرگ برای مشتریان اپلی خود را با نام Pocket Plus معرفی کرده است و ادعا می‌کند که با این کار توانسته رضایت بیشتری از مشتریان جلب کند.
 


کد مطلب: 32906

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/32906/چینی-ها-لباس-صاحبان-iphone-6-plus-جیب-بزرگ-می-دوزند

ايتنا
  https://www.itna.ir