۲
۰
plusresetminus
يکشنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۱۹
رییس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور مطرح کرد

انتقاد از تعداد زیاد شرکت اینترنتی در ایران

ایتنا- رییس نظام صنفی: برای رسیدن به یک فضای مطلوب لازم است فضای رقابتی شفافی ایجاد شود.
انتقاد از تعداد زیاد شرکت اینترنتی در ایران


رییس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور با اشاره به این‌که ایجاد یک فضای باز رقابتی می‌تواند بازار شرکت‌های اینترنتی را تعدیل کند، گفت: در پیش‌نویسی که رگولاتوری برای بازنگری پروانه‌ها در نظر گرفته، بندی درباره این‌که چند شرکت می‌توانند فعال باشند وجود ندارد، اما از متن این پیش‌نویس می‌توان حدس زد چند شرکت فعال خواهند بود.


به گزارش ایتنا از ایسنا، کاظم آیت‌اللهی با اشاره به این‌که در هیچ کشوری تعداد شرکت‌های فعال در زمینه‌ی ISP به اندازه ایران نیست، گفت: با این حال نمی‌توان یک الگوی از پیش تعیین شده‌ای برای تعداد شرکت‌های فعال در این زمینه تصویب کرد.

وی ادامه داد: واقعیت این است که برای رسیدن به یک فضای مطلوب در بازار شرکت‌های اینترنتی لازم است فضای رقابتی شفافی ایجاد شود.

رییس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور درباره‌ی نقش خصوصی‌سازی شرکت مخابرات در نبود بازار رقابتی بین شرکت‌های اینترنتی تصریح کرد: نبود توسعه بین شرکت‌های اینترنتی به نبود زیرساخت و بازار رقابت برمی‌گردد که یک بخشی از این مساله به خصوصی‌شدن مخابرات و شرایط نابرابر این شرکت مربوط می‌شود.

آیت‌اللهی خاطرنشان کرد: پیشنهاد سازمان نظام صنفی این است که پروانه تمام شرکت‌های اینترنتی از جمله شرکت مخابرات با شرایط یکسان به طور جامع ساماندهی شود و برای رسیدن به این نتیجه صد‌درصد پیگیری خواهیم کرد.
کد مطلب: 32870
نام شما
آدرس ايميل شما


یوسف
feedback
Iran, Islamic Republic of
کدام رقابت؟؟ پهنای باند که اول در انحصار زیرساخت و سپس در انحصار مخابرات است.... اصلا شرکتهای isp و pap این وسط هیچ کاره اند !!!!!
هیئت مدیره نظام صنفی
feedback
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای آیت اللهی باج این هرج و مرج در فضای رقابت را باید شرکتهای کوچک و متوسط بپردازند که سالها همه سرمایه خود را در استانهای محروم صرف کرده اند یا دولتی که با ندانم کاری حقوق انها را ضایع کرده است بهتر است شما هم بجای تک روی و صحبتهای بی پشتوانه بیشتر متوجه مسئولیت صنف در دفاع از حقوق اعضا باشید.
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام