۱
۰
plusresetminus
شنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۰۲
بارگذاری یک گیگابایت در کمتر از ۳ ثانیه

سامسونگ سرعت شبکه Wi-Fi را ۵ برابر کرد

ایتنا - اگر این فناوری به صورت عملی وارد بازار شود کاربران می‌توانند مبتنی بر شبکه بی‌سیم Wi-Fi فایلی با حجم یک گیگابایت را در کمتر از 3 ثانیه بارگذاری کنند.
سامسونگ سرعت شبکه Wi-Fi را ۵ برابر کرد


شرکت سامسونگ ادعا می‌کند روش جدیدی کشف کرده است که به موجب آن داده‌های مبتنی بر شبکه Wi-Fi می‌توانند ۵ برابر سریع‌تر از شبکه‌های امروزی حرکت کنند.


به گزارش ایتنا از شماران سیستم، سامسونگ توضیح داد مهندسان آن به دنبال انجام بررسی‌های گسترده موفق شدند دو مشکل اساسی در شبکه‌های Wi-Fi که باعث محدودسازی سرعت حرکت داده‌ها می‌شود را از میان بردارند و در حالت تئوری امکان انتقال اطلاعات با سرعت ۴.۶ گیگابیت بر ثانیه را فراهم کنند.

اگر این فناوری به صورت عملی وارد بازار شود کاربران می‌توانند مبتنی بر شبکه بی‌سیم Wi-Fi فایلی با حجم یک گیگابایت را در کمتر از ۳ ثانیه بارگذاری کنند.

البته کارشناسان اعلام کرده‌اند که برای عرضه جهانی این فناوری استفاده تجاری از آن زمان زیادی سپری می‌شود و هم‌اکنون امکان ارایه آن برای عموم کاربران وجود ندارد.

 

سامسونگ طی بیانیه کوتاهی که در این زمینه منتشر کرد توضیح داد که مهندسان آن روی شبکه Wi-Fi مبتنی بر باند ۶۰ گیگاهرتزی فعالیت کرده‌اند.

سیستم‌های Wi-Fi کنونی مبتنی بر باندهای ۲.۴ تا ۵ گیگاهرتزی فعالیت می‌کند و برخی از آنها می‌توانند با سرعت یک گیگابیت بر ثانیه خدمات اینترنتی خود را ارائه دهند.
 
کد مطلب: 32807
نام شما
آدرس ايميل شما


یوسف
feedback
Iran, Islamic Republic of
خدا بگم چه کارتان کند ایتنا..... آخه چرا داغ دل ملت را تازه میکنی؟ چرا نمک به زخم ما میزنی؟ بگذار فکر کنیم همه ملتهای جهان مثل ما، دارند از سرعت ۱۲۸ کیلوبیت( با ضریب ۱ به ۲۴) استفاده میکنند.... بگذار فکر کنیم همه ملتها مثل ما دارند برای این اینترنت فکسنی، خدادتومان پول میدهند و کیفیت اینترنتشان عین ما افتضاح است..... بگذار فکر کنیم آنجا هم عده ای دلواپس جیبشان هستند و ادای دلواپسی فرهنگی در میاورند.... از این به بعد مثل فلاح از لندن ۲۰۱۴، همش درباره بدبختی و فروپاشی غرب بگو تا در رویاهایمان، حداقل از اینکه در این نقطه از جهان متولد شده ایم متاسف نباشیم
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام