کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

احتمال رونمایی از نکسوس جدید با همکاری اچ تی سی

22 مهر 1393 ساعت 15:34

ایتنا- شرکت گوگل قصد دارد تا مدل ۹ اینچی تبلت نکسوس را به بازار مصرف عرضه کند و رونمایی از این محصول به‌احتمال فراوان در طول هفته جاری میلادی صورت خواهد پذیرفت.




شرکت گوگل قصد دارد تا مدل ۹ اینچی تبلت نکسوس را به بازار مصرف عرضه کند و رونمایی از این محصول به‌احتمال فراوان در طول هفته جاری میلادی صورت خواهد پذیرفت.


به گزارش ایتنا از رایورز، در طول چند روز گذشته شایعات و اطلاعاتی از منابع بسیار معقول و معتبر به گوش رسید که همگی از رونمایی تبلت جدید گوگل با همکاری شرکت خوش‌نام اچ تی سی داشتند.

این تبلت جدید از سری نکسوس که قرار است اندازه ۹ اینچی را داشته باشد به احتمال فراوان در تاریخ ۳ نوامبر سال جاری میلادی برابر با ۱۸ آبان ماه به مشتریان عرضه خواهد شد که البته این تاریخ برای عرضه قطعی این محصول در نظر گرفته شده است و قرار است در هفته آینده از این محصول به صورت رسمی رونمایی شود.


این تبلت نیرومند قرار است به پردازنده انویدیا تگرای K1 مجهز باشد.
برای نخستین بار است که این نوع پردازنده در سری تبلت‌های گوگل به کار گرفته می شوند.
البته مسئولان شرکت اچ تی سی فعلا هیچ‌گونه اطلاعاتی را تائید نکرده‌اند و معتقدند که نباید به شایعه‌ها دامن زد.

جف گوردون به عنوان سخنگوی این شرکت درباره این موضوع می‌گوید: «این اطلاعات نادرست هستند، ما برنامه ورود به بازار تبلت را داریم ولی هیچ‌گاه اسم محصول خاص و مشخصات آن را نگفته‌ایم. ما در اچ تی سی معتقدیم که خبرنگارها بر اساس و پایه شایعات به نتیجه‌گیری شخصی پرداخته‌اند و به همین دلیل نیز بر اساس رویکرد اچ تی سی به شایعات نخواهیم پرداخت و درباره آنها پاسخی نخواهیم داشت.»
 


کد مطلب: 32794

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/32794/احتمال-رونمایی-نکسوس-جدید-همکاری-اچ-تی-سی

ايتنا
  https://www.itna.ir