۰
plusresetminus
شنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۲۹

۳ تبلت جدید لنوو روانه بازار شدند+عکس

ایتنا- شرکت لنوو تبلت‌هایی مجهز به ویندوز و ویدیو پروژکتور عرضه بازار کرد.
۳ تبلت جدید لنوو روانه بازار شدند+عکس


به گزارش ایتنا از فارس به نقل از ای ویک، تبلت‌های یاد شده به ترتیب Yoga Tablet 3 Pro، the Yoga 3 Pro و the Yoga Tablet 3 نام دارند.


Yoga Tablet 2 Pro مجهز به نمایشگر ۱۳ اینچی بوده و در داخل آن یک پروژکتور کوچک موسوم به پیکو قرارگرفته که به کاربران امکان می‌دهد فیلم‌های سینمایی، برنامه‌های تلویزیونی و سایر محتوای ویدیویی را بر روی دیوار انداخته و در ابعاد بزرگ‌تر مشاهده کنند.


همراه با این تبلت یک سیستم صوتی ۸ وات همراه با یک ساب ووفر طراحی شده که کیفیت صوتی فیلم در حال پخش را هم ارتقا می‌بخشد. نمایشگر این تبلت از نوع QHD بوده و دقت آن ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسل است.

ابعاد نمایشگر تبلت یاد شده به گونه ای است که برای پخش فیلم‌ها با نسبت ۱۶ در ۹ مناسب است. تنظیم خودکار تصویر و امکان پخش مداوم سه ساعت فیلم هم در تبلت یاد شده پیش‌بینی شده است. تبلت مذکور برای مطالعه کتاب، مرور وب و ... هم دارای حالت‌های تنظیمی خاصی است.


این تبلت ۶۲۷ دلاری مجهز به پردازنده اتم اینتل بوده و از یک دوربین دیجیتال ۸ مگاپیکسلی، ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی و ۱۵ ساعت عمر باتری برخوردار است. تبلت مذکور با شبکه‌های نسل چهارم تلفن همراه نیز سازگار است.

Yoga 3 Pro تبلت دوم است که مجهز به پردازنده Core M شرکت اینتل و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی و نمایشگر QHD با دقت ۳۲۰۰ در ۱۸۰۰ است. ۹ ساعت عمر باتری و سازگاری با شبکه‌های وای – فای هم در این محصول ۲۰۱۰ دلاری پیش‌بینی شده است.


تبلت سوم به نام Yoga Tablet 2 هم در سه سایز مختلف طراحی شده و هم با آندروید و هم با سیستم عامل ویندوز عرضه می‌شود. مدل‌های ویندوزی به طور ۸ اینچی و ۱۰ اینچی عرضه می‌شوند. این تبلت ها هم به پردازنده‌های اتم اینتل مجهز هستند و دو بلندگوی دالبی دارند. سازگاری با فناوری نسل چهارم تلفن همراه، بهره‌مندی از اندروید ۴.۴ موسوم به کیت کت از دیگر ویژگی‌های این تبلت است که به قیمت‌های ۲۸۸ و ۳۷۵ دلار عرضه می‌شود.
کد مطلب: 32789
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام