کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

استاندار تهران خواستار شد

انتشار نتایج تحقیقات روی امواج آنتن‌های موبایل

خبرگزاری ايسنا , 19 مهر 1393 ساعت 9:59

ایتنا- استاندار تهران: از شهرداری انتظار داریم مزاحمت‌های کمتری برای نصب BTS ها ایجاد کنند.




استاندار تهران روز گذشته با حضور در پانزدهمین نمایشگاه تلکام گفت: انتشار تحقیقات بی ضرر بودن BTS و اینکه این تشعشعات تفاوتی با تشعشعات رادیو و تلویزیون ندارد می تواند به رفع نگرانی مردم و اثبات بی ضرر بودن این آنتن‌ها تاثیرگذار باشد.


به گزارش ایتنا از ایسنا، سیدحسین هاشمی در ارتباط با مشکلات مربوط به نصب آنتن های BTS گفت: در دانشگاه صنعتی شریف تحقیقاتی در خصوص فرکانس‌های رادیو ، تلویزیون و آنتن های BTS صورت گرفته و معتقدم عمومی کردن نتایج این تحقیقات می تواند نگرانی‌های مردم را از بین برده و به آنها نشان دهد که در مقام مقایسه تفاوتی مابین تشعشعات این آنتن‌ها با تشعشعات رادیو و تلویزیون وجود ندارد.

وی با بیان اینکه در زمینه تشعشعات آنتن‌های BTS گزارشی از آسیب به سلامتی افراد وجود نداشته است، اظهارکرد: مشترکان در حال استفاده از چندین شبکه تلفن همراه هستند که این شبکه ها با هم لینک بوده و از طریق رومینگ به یکدیگرخدمات رسانی می کنند ونقطه کوری نیز وجود ندارد، حتی در داخل تونل‌هایی که چندین کیلومتر طول دارد موبایل قابل استفاده بوده و خللی در شبکه نمی‌بینیم.

وی خاطرنشان کرد: از شهرداری نیز انتظار داریم مزاحمت‌های کمتری را برای نصب این BTS ها ایجاد کنند.

استاندار تهران همچنین یاد آورشد: سال گذشته از نمایشگاه بازدیدی نداشتم، اما تلکام امسال در مقایسه با نمایشگاه دو سال گذشته از لحاظ کیفیت بسیار پیشرفت داشت. در بازدید دو سال قبل گلایه کردم که این نمایشگاه هم به لحاظ فضا و هم طراحی و آرایش شرکتها در سطح این تکنولوژی و این حوزه نیست.


کد مطلب: 32774

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/32774/انتشار-نتایج-تحقیقات-روی-امواج-آنتن-های-موبایل

ايتنا
  https://www.itna.ir