۲
۰
plusresetminus
چهارشنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۴۵

توضیح همراه اول درباره پرداخت میان دوره و پایان دوره قبوض

ایتنا- یک مقام مسئول: اگر یک نمونه اشتباه در این زمینه پیدا کنید ما حاضریم به اندازه ۱۰ برابر مبلغ بستان کاری به فرد پرداخت داشته باشیم.


معاون شرکت ارتباطات سیار به ارائه توضیحاتی درباره نحوه پرداخت صورت حساب کاربران پرداخت و اظهار کرد: اگر فردی هزینه قبض خود را در میان دوره و پایان دوره پرداخت کرده باشد و در قبض بعدی مابه التفاوتی به او تعلق نگرفته باشد، حاضریم ۱۰ برابر رقم بستانکاری را جایزه بدهیم.


به گزارش ایتنا از ایسنا، محمدمهدی عطوفی در نشست خبری در پاسخ به پرسشی مبنی بر دوگانگی‌هایی که گاه کاربران در پرداخت قبض‌های میان دوره و پایان دوره با آن ها مواجه می‌شوند؟ اظهار کرد: کانالی در بانک داریم که اطلاعات پرداخت مشترکان را به ما اعلام می کند اما گاه در خدمات بانکی مشکلاتی ایجاد می‌شود.

وی ادامه داد: اما به هر حال زمانی که فردی میان دوره و پایان دوره خود را پرداخت کرده باشد مبلغ مابه التفاوتی که اضافه پرداخت کرده در قبض بعدی او به عنوان رقم بستان کاری اعمال خواهد شد و اگر یک نمونه اشتباه در این زمینه پیدا کنید ما حاضریم به اندازه ۱۰ برابر مبلغ بستان کاری به فرد پرداخت داشته باشیم.

معاون شرکت ارتباطات سیار در عین حال خاطرنشان کرد: تاکنون حتی یک مورد شکایت هم در این زمینه وجود نداشته و ما حال از شما دعوت می کنیم که اگر گفته می‌شود چنین اتفاقی می افتد و افراد دو بار هزینه‌ها را پرداخت می کنند به ما کمک کنید تا این مساله را برطرف کنیم. اما همان طور که گفتم هیچ شکایتی در این زمینه وجود ندارد و تمامی افرادی که علاوه بر قبض میان دوره قبض پایان دوره خود را نیز پرداخت کرده‌اند قطعا در قبض بعدی مبلغ مابه التفاوت را به عنوان بستان کاری دریافت کرده اند.

عطوفی در ارتباط با زمان رفع این مشکل هم عنوان کرد: در حال حاضر چند سیستم برای پرداخت قبوض تلفن همراه پیش بینی کردیم گاه به دلیل مسائلی که به سیستم بانکی مربوط می شود مشکلاتی ایجاد می‌شود که برای برطرف شدن این مشکلات جیرینگ و تماس با ۹۹۹۰ را در نظر گرفته ایم که این شیوه ها نیز اکنون فعال هستند.
کد مطلب: 32749
نام شما
آدرس ايميل شما


زهرا
feedback
Iran, Islamic Republic of
برای من این اتفاق چندسال پیش رخ داد وقتی تازه قبضها رو با 09990 پرداخت کردم.پطوری میشه پیگیری کرد؟
جلال الدین اهنگری
feedback
Iran, Islamic Republic of
سلام و خسته نباشید
من الان قبض ماه قبل را زودتر از تاریخ واریز کردم و یک روز مکالمه رایگان هم گرفتم و برای من اس ام اس اومده برای جلوگیری ازقطع شدن پرداخت شور حال این مبلغ چی اسه که مبلغی بالاتر و ادم احساس میکنه که اون قبض ها کجا میره و این چی هست که ما پرداخت میکنیم
اگر بشه برایم توضیح بدین ممنون میشم
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام