۰
plusresetminus
جمعه ۱۸ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۵۰

پاناسونیک برای خودروهای برقی کارخانه جدید ساخت

ایتنا - تاسیس این کارخانه به عنوان فعالیت مشترک دو شرکت پاناسونیک و Tesla به انجام رسیده و قرار است که در آن باتری‌های لیتیوم-یونی مخصوص خودروها به صورت گسترده تولید شود.
پاناسونیک برای خودروهای برقی کارخانه جدید ساخت


شرکت ژاپنی پاناسونیک کارخانه‌ جدیدی را برای تولید باتری‌های لیتیوم-یونی با نام Panasonic Energy Corporation در شهر نِوادای آمریکا تاسیس کرد.


به گزارش ایتنا از رایورز، پاناسونیک و شرکت خودروسازی Tesla در زمینه‌های مختلف با یکدیگر همکاری می‌کنند و آغاز فعالیت‌های آن‌ها برای توسعه خودروهای برقی به سال ۲۰۰۷ میلادی برمی‌گردد.

شرکت جدید Panasonic Energy Corporation نیز در کارخانه بزرگ Tesla Gigafactory ساخته شده است که این کارخانه وظیفه تولید باتری‌های مخصوص خودروهای برقی را برعهده دارد.

تاسیس این کارخانه به عنوان فعالیت مشترک دو شرکت پاناسونیک و Tesla به انجام رسیده و قرار است که در آن باتری‌های لیتیوم-یونی مخصوص خودروها به صورت گسترده تولید شود.

 

این کارخانه جدید به میزان قابل ملاحظه هزینه تولید باتری خودروهای برقی را کاهش می‌دهد و فعالیت موازی آن در کنار کارخانه خودروسازی شرایط لازم برای توسعه این باتری‌ها را فراهم می‌کند.

شرکت خودروسازی Tesla پیش‌بینی کرده است طی چند دهه آینده با گسترش هرچه بیشتر خودروهای برقی به بزرگ‌ترین شرکت اتومبیل‌سازی جهان تبدیل شود.
 
کد مطلب: 32746
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام