۰
plusresetminus
پنجشنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۲۳:۲۲

مدل اولیه آیفون ۶ اپل ۱۰۰ هزار دلار حراج شد

ایتنا - در این حراجی قیمت پایه برای مدل اولیه گوشی هوشمند آیفون 6 اپل 100 هزار دلار اعلام شده است که البته این رقم بسته به پیشنهاد کاربران می‌تواند افزایش یابد.
مدل اولیه آیفون ۶ اپل ۱۰۰ هزار دلار حراج شد


اگر شما فکر می‌کنید که پرداخت ۲۹۹ دلار به همراه قرارداد دو ساله برای خرید یک دستگاه آیفون ۶ با حافظه داخلی ۶۴ گیگابایت زیاد است، بد نیست بدانید که برخی کاربران حاضرند چندین برابر این رقم را برای در اختیار گرفتن نمونه اولیه این محصول بپردازند.


به گزارش ایتنا از رایورز، از هفته گذشته یک بخش ویژه در حراجی اینترنتی eBay راه‌انداز شده است که محصولی با عنوان "مدل اولیه آیفون ۶" آن وجود دارد.

در این حراجی قیمت پایه برای مدل اولیه گوشی هوشمند آیفون ۶ اپل ۱۰۰ هزار دلار اعلام شده است که البته این رقم بسته به پیشنهاد کاربران می‌تواند افزایش یابد.

صاحب این گوشی هوشمند در توضیحات مربوط به این حراج بزرگ نوشت: «شرکت اپل اجازه نمی‌دهد این گوشی‌ها از تملک آن خارج شوند. اما من به صورت تصادفی یکی از مدل‌های اولیه آیفون ۶ را در اختیار گرفته‌ام.»

 

او در ادامه گفت: «همان‌طور که در تصاویر منتشر شده از این گوشی می‌بینید، هنوز سیستم‌عامل iOS 8 روی این محصول نصب نشده است و به همین خاطر می‌توانید مطمئن شوید که این گوشی هوشمند در مرحله توسعه به‌سر می‌برده است».

هنوز هیچ شخص یا مرکزی اصالت این گوشی هوشمند به عنوان مدل اولیه آیفون ۶ را تایید نکرده است و البته فروشنده در توضیحات خود آن را ۱۰۰ درصد تایید می‌کند.

تنها فرقی که بین این محصول و مدل کنونی آیفون ۶ در بازار جهانی وجود دارد قیمت آن است که گفته می‌شود آیفون ۶ واقعی با ۳۳۳۰۰ درصد تخفیف به فروش می‌رسد و البته تاییدیه FCC پشت بدنه این گوشی به چشم نمی‌خورد.

 
 
کد مطلب: 32727
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام