۰
plusresetminus
سه شنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۵۷

یاهو ۲۰ میلیون دلار روی Snapchat سرمایه‌گذاری می‌کند

ایتنا - شرکت یاهو این روزها ترجیح می‌دهد پول نقد برای خود نگه ندارد و به همین خاطر تصمیم به انجام سرمایه‌گذاری 20 میلیون دلاری گرفته است.
یاهو ۲۰ میلیون دلار روی Snapchat سرمایه‌گذاری می‌کند


شرکت اینترنتی یاهو قصد دارد روی ابزار موبایلی Snapchat حدود ۲۰ میلیون دلار سرمایه‌گذاری کند تا نتیجه چند میلیارد دلاری را از این کار به دست آورد.


به گزارش ایتنا از رایورز، مراکز خبری با این اتفاق از شرکت یاهو در مورد نحوه سرمایه‌گذاری آن روی سرویس Snapchat سوال کردند که البته یاهو هنوز هیچ پاسخی در این زمینه نداده است.

شرکت یاهو طی بیانیه‌ای که در این زمینه منتشر کرد توضیح داده است که تمایل ندارد در مورد شایعات و گمانه‌زنی‌هایی که در گوشه و کنار منتشر می‌شود، خبری منتشر کند.

شرکت یاهو این روزها ترجیح می‌دهد پول نقد برای خود نگه ندارد و به همین خاطر تصمیم به انجام سرمایه‌گذاری مذکور دارد، شرکت Tumblr را چندی پیش خریداری کرد و به‌تازگی ابزار پیام‌رسان MessageMe را نیز زیر پوشش خود قرار داد.

 

سخنگوی شرکت یاهو با انتشار یک پست الکترونیکی توضیح داد: «گروه توسعه‌دهنده ابزار پیام‌رسان MessageMe به یاهو پیوسته است. آنها یک ابزار موبایلی ساخته‌اند که بر سلیقه شخصی کاربران تاکید دارد، خلاقیت فراوان پشت آن نهفته هست و ما ورود MessageMe به گروه شرکت‌های یاهو را تبریک می‌گوییم.»

شرکت یاهو همچنان ترجیح می‌دهد به خریدهای بزرگ خود ادامه دهد و با انجام سرمایه‌گذاری روی سرویس‌های کنونی، محبوبیت از دست رفته را به‌دست آورد.
کد مطلب: 32725
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام