۰
plusresetminus
دوشنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۴۷

اعتراف مدیرعامل گوگل: استیو جابز قهرمان من بود

ایتنا- اگر چه دو شرکت گوگل و اپل به رقبای سرسخت هم تبدیل شده بودند، اما اریک اشمیث استیو جابز موسس درگذشته اپل را قهرمان خود دانسته است.
اعتراف مدیرعامل گوگل: استیو جابز قهرمان من بود

به گزارش ایتنا از فارس به نقل از سی نت، اشمیث در سخنان خود در جمع ۴۰۰ نفر از اعضای باشگاه Commonwealth در سیلیکون ولی، رقابت دو شرکت را در سال های اخیر بی رحمانه تر از همیشه توصیف کرده و گفته علت آن است که هر دو شرکت به دنبال تسلط بر بازار همراه با استفاده از سیستم عامل هایشان هستند.

مدیر عامل گوگل در پاسخ به انتقادهای تیم کوک مدیر عامل اپل در مورد بی‌توجهی این شرکت به حفاظت از داده‌های کاربرانش، گوگل را در زمینه توجه به امنیت و رمزگذاری اطلاعات برتر از دیگر شرکت‌ها توصیف کرد و به کنایه گفت: فردی که وظیفه توضیح سیاست‌های گوگل را برای تیم کوک بر عهده دارد این کار را به درستی انجام نمی‌دهد. من برایش متاسفم.

در ادامه اشمیث، استیو جابز را علی‌رغم همه رقابت‌ها قهرمان خود توصیف کرد و افزود: همه ما خواهان آن بودیم که بخش کوچکی از استیو باشیم.

این دو نفر اولین بار در سال ۱۹۹۳ یکدیگر را ملاقات کردند. در آن زمان اشمیث در شرکت سان و جابز در شرکت NeXT که خودش پس از اخراج از اپل تاسیس کرده بود کار می‌کرد. اشمیث در سال ۲۰۰۶ یکی از اعضای هیات مدیره اپل شد. اما بعد از تشدید رقابت گوگل و اپل بر سر تسخیر بازار سیستم عامل‌های همراه از آن جدا شد.

اشمیث افزود: افراد استثنایی ارزشش را دارند که با آنها معاشرت صمیمانه داشته باشی. زیرا احتمال زیادی وجود دارد که این افراد دنیا را تغییر دهند.
کد مطلب: 32712
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام