کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

واردات صنعت مخابرات کشور را داغدار کرده است

خبرگزاری ايسنا , 14 مهر 1393 ساعت 12:20

ایتنا- یک مقام مسئول: واردات از کشوری که اسم آن را نمی‌برم به صنعت ارتباطات و مخابرات کشور ضربه زده و آن را داغدار کرده است.




رییس سندیکای صنعت مخابرات با اشاره به این‌که واردات از برخی از کشور‌ها صنعت مخابرات کشور را داغدار کرده است، گفت: سندیکای مخابرات سعی می‌کند بخش‌های مختلف کشور را با بخش خصوصی پیوند دهد.


به گزارش ایتنا از ایسنا، فرامرز رستگار در مراسم افتتاحیه نمایشگاه تله‌کام با اشاره به این‌که وضعیت روحیه شرکت‌کنندگان نمایشگاه امسال در مقایسه با سال گذشته تفاوت بسیاری داشته است، اظهار کرد: سال گذشته که دولت دکتر روحانی به تازگی روی کارآمده بود در بازدیدی که وزیر ارتباطات از نمایشگاه تله‌کام به عمل آورد، صاحبان صنایع اعلام کردند که صرفا به خاطر دولت جدید به این نمایشگاه آمده‌اند و گرنه نیرویی برای ادامه‌ی کار بر آنها باقی نمانده است.

وی با اشاره به این که اتفاقاتی که در طول مدت دولت جدید به وجود آمده است، روحیه شرکت‌های ارتباطی را افزایش داده است تصریح کرد: این تفاهم به خاطر برنامه‌ریزی‌های میان‌مدت و بلند‌مدت وزارت ارتباطات برای صنعت است.

رییس سندیکای مخابرات با تاکید بر این‌که صاحبان صنایع ارتباطی واردات این حوزه به کشور گله‌مندند، افزود: واردات از کشوری که اسم آن را نمی‌برم به صنعت ارتباطات و مخابرات کشور ضربه زده و آن را داغدار کرده است.

رستگار با بیان این‌که دولت یازدهم را دولتی خدمتگزار می‌داند، اظهار کرد: سندیکای مخابرات معتقد است که این دولت به خود اتکایی و دوری از وابستگی به کشور‌های دیگر اعتقاد دارد بنابراین مراکز تخصصی و صنعت‌گرا سیاست‌های خود را بر این اساس قرار داده‌اند.

وی با اشاره به مصوبه ۱۶۳ کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات گفت: در این مصوبه به رشد صنعت و توسعه اپراتورها و خدمات به مردم تاکید شده است و در حال حاضر مصوبه‌ ۱۶۳ به یک الگوی ملی تبدیل شده است.


کد مطلب: 32711

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/32711/واردات-صنعت-مخابرات-کشور-داغدار-کرده

ايتنا
  https://www.itna.ir