کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مشکل جدید صاحبان گوشی‌های اپل

آیفون ۶ موی کاربران را می‌کشد!

14 مهر 1393 ساعت 12:06

ایتنا - کاربران اعلام کردند که هنگام صحبت با تلفن همراه که گوشی روی گوش قرار می‌گیرد، موی آنها بین نمایشگر و بدنه آلومینیومی دستگاه کشیده می‌شود.




صاحبان گوشی هوشمند جدید اپل که با ضعف بدنه آیفون ۶ مواجه بودند و از خم شدن آن شکایت می‌کردند، هم‌اکنون مشکل جدیدتری را پیش‌روی خود می‌بینند.


به گزارش ایتنا از رایورز، کاربران ناراضی روی شبکه اجتماعی توئیتر به جهانیان اعلام کردند که گوشی هوشمند آیفون ۶ اپل موی آن‌ها را به سمت خود می‌کشد و باعث می‌شود هنگام برقراری تماس تلفنی، موهایشان به سمت مانیتور و بدنه دستگاه کشیده شود.

برخی کاربران در این جریان اعلام کردند که هنگام صحبت با تلفن همراه که گوشی روی گوش قرار می‌گیرد، موی آنها بین نمایشگر و بدنه آلومینیومی دستگاه کشیده می‌شود.

یکی از کاربران روی شبکه توئیتر نوشت: «من یک دستگاه آیفون ۶ دارم و موهای من هنگام صحبت با تلفن همراه در فضای میکروسکوپی بین نمایشگر و بدنه آلومینیومی کشیده می‌شود.»

 

یکی دیگر از کاربران ناراضی در این زمینه توضیح داد: «درز باریکی که بین مانیتور و بدنه آلومینیومی روی آیفون ۶ من وجود دارد باعث می‌شود موهای من داخل آن برود و به شدت کشیده شود. این فضای باریک موهای من را داخل خود می‌کشد.»

لازم به ذکر است که شرکت اپل هنوز هیچ توضیحی در این زمینه نداده است و البته مراکز خبری برای روشن شدن قضیه به‌طور صریح سوالات خود را در این باره از اپل پرسیده‌اند.

چند روز قبل صاحبان فبلت Galaxy Note 4 سامسونگ نیز شکایت مشابهی را اعلام کردند و توضیح دادند که موهای آن‌ها در بدنه گوشی گیر می‌کند.

سامسونگ در پاسخ به این کاربران ناراضی توضیح داد که این وجود این درز باریک بین نمایشگر و بدنه گوشی الزامی است و برای تولید کارخانه‌ای این محصول باید چنین فضای باریکی را لحاظ کرد که البته ممکن است تکان‌های کوچک یا اتفاقات مشابه باعث شود موی کاربر داخل این درز گیر کند.
 


کد مطلب: 32706

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/32706/آیفون-۶-موی-کاربران-می-کشد

ايتنا
  https://www.itna.ir