۰
plusresetminus
دوشنبه ۷ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۵۶
جدیدترین مانیتورهای سامسونگ به بازار آمد:

کیفیت تصویر، طراحی متفاوت، زاویه دید گسترده

ایتنا- مانیتورهای جدید سامسونگ،ترکیبی از زیبایی و خلاقیت به همراه امکانات متمایز را به کاربران هدیه می‌دهند.
کیفیت تصویر، طراحی متفاوت، زاویه دید گسترده


سری مانیتورهای ۲۰۱۴ سامسونگ با کیفیت تصویر Full HD و طراحی منحصر‌به‌فرد، که تجربه بی‌نظیری را برای مصرف‌کنندگان خانگی و تجاری ارائه می‌کنند، به بازار آمد.

این محصولات شامل مانیتورهای SD595 و SD395 هستند که از آخرین نوآوری‌ و فناوری‌‌های مربوط به نمایشگرها بهره می‌گیرند و طراحی زیبا و کاربردی دارند.

به گفته جونگ هوانگ کیم نایب رئیس ارشد نمایشگرهای تصویری سامسونگ الکترونیکس، سری جدید مانیتورهای سامسونگ، تقاضای روزافزون مشتریانی را که به ‌دنبال بالاترین رزولوشن، کیفیت تصویر بهینه، طراحی بی‌نظیر و بهترین سیستم چند‌رسانه‌ای برای سرگرمی هستند پاسخ می‌دهد.


مانیتور SD595



طراحی ساده و مینیمال مانیتورهای ۲۳.۶ و ۲۷ اینچی SD595 به کاربران اجازه می‌دهد بدون هیچ مزاحمت یا اختلالی بر محتوا تمرکز کنند.

این مانیتور دارای قابی فوق‌العاده باریک است که به بییننده، فضای بیشتری را برای لذت بردن از صفحه نمایش می‌دهد و با یک پایه خطی T شکل مدرن و متالیک که تصور شناور بودن مانیتور را در هوا القا می‌کند، کامل می‌شود.

مانیتور SD395



مانیتورهای ۲۳.۶ و ۲۷ اینچ مشکی SD395 با طراحی جدید سامسونگ به نام Touch Of Color، در هر فضایی جلوه می‌کنند.
قاب باریک این مانیتور آبی شفاف کم‌رنگ است که نور زیبایی را در اطراف مانیتور ایجاد می‌کند. این در حالیست که بدنه‌ براق و شفاف کریستالی و نازک پایه‌ این مانیتور، ظاهری متفاوت به آن می‌بخشد.

ویژگی‌های برتر مانیتورهای SD395 و مانیتور SD595



- امکان دید از هر زاویه‌
زاویه دید گسترده این مانیتورهای LED به کاربر اجازه می‌دهد تا زاویه ۱۷۸ درجه عمودی و افقی، نسبت کنتراست به رنگ طبیعی یکنواخت را مشاهده کند. به این ترتیب در موقعیت‌هایی مانند زمانی که چند نفر دور تا دور مانیتور نشسته‌اند و در حال تماشای ویدئو هستند، این مانیتورها بهترین کیفیت تصویر را ارائه می‌کنند.

- ارتقای کیفیت تصاویر



با تکنولوژی جادویی Upscale، کاربران می‌توانند کیفیت تصویر بالاتری را حتی با محتوای دارای رزولوشن پایین‌تر تجربه کنند. چرا که مانیتورهای SD۳۹۵ و SD۵۹۵ با ارتقای کیفیت تا حد FHD، از نشان دادن تصاویر مخدوش جلوگیری می‌کند و تصاویر شفاف و خیره‌کننده‌ای را به نمایش می‌گذارند.

حالت بازی


تجربه هیجان‌انگیز‌تر بازی
تنها با لمس یک دکمه و فعال کردن حالت بازی (Game Mode) تنظیمات مانیتور تغییر کرده و تجربه‌ بازی به حداکثر کیفیت می‌رسد. حالت بازی به طور هوشمند، تغییرات رخ داده در هر صحنه را تشخیص داده و کیفیت رنگ و درجه کنتراست را افزایش می‌دهد.

در این حالت، نقاط تاریک، تاریک‌تر و نقاط روشن، روشن‌تر می‌شود و در نتیجه در تمام طول بازی می‌توان همه‌ جزئیات را دید. به کمک زمان پاسخ‌گویی ویدئویی سریع‌، تأخیر بسیار کم و نامحسوسی بین کنش انجام شده و تصاویر بازی وجود دارد.

ورودی‌های چند ‌منظوره برای پشتیبانی دستگا‌ه‌های مختلف
این مانیتورها از طریق HDMI به کنسول‌های بازی، دستگا‌های پخش بلو-ری (Blue Ray) و دیگر دستگاه‌های صوتی و تصویری متصل می‌شوند.
ورودی‌ D-Sub نیز یک ورودی دیگر است که به ‌وسیله آن می‌توان به اکثر کامپیوترها وصل شد. به این ترتیب کاربر قادر است به راحتی از این مانیتورها برای کار کردن، بازی کردن، مشاهده محتوا و... استفاده کند.
کد مطلب: 32653
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام