۰
plusresetminus
يکشنبه ۶ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۵۵

سرمایه گذاری 1.5 میلیارد دلاری اینتل در چین

ایتنا- چین بزرگترین بازار مصرف کننده گوشی‌های هوشمند است
سرمایه گذاری 1.5 میلیارد دلاری اینتل در چین


شرکت سخت افزاری اینتل در اقدامی که نشانگر رویکردی تازه در سیاست‌های آن محسوب می‌شود، قصد دارد بیش از ۱.۵ میلیارد دلار در چین سرمایه گذاری کند.

به گزارش ایتنا از فارس به نقل از تاپ تک نیوز، این سرمایه‌گذاری از طریق یک شرکت هلدینگ چینی صورت می‌گیرد. اینتل قصد دارد ۲۰ درصد از سهام این شرکت موسوم به Tsinghua Holdings را در اختیار بگیرد تا ماموریت مد نظرش را انجام دهد.

Tsinghua Holdings که تا به حال در مالکیت دولت چین بوده توسط دانشگاه چینی Tsinghua تاسیس شده و اینتل قصد دارد از طریق آن ضمن بازاریابی برای محصولاتش تاسیساتی برای ساخت انواع نیمه‌هادی و دیگر محصولات عرصه میکرو الکترونیک به وجود آورد.

برایان کرانیچ مدیر عامل شرکت اینتل در این مورد گفته است: چین در حال حاضر بزرگترین بازار مصرف کننده گوشی‌های هوشمند است و بیشترین تعداد کاربران اینترنت را در جهان دارد. ما از ۲۹ سال پیش سابقه سرمایه‌گذاری در چین را داریم و با این اقدام توانایی خود برای پشتیبانی از طیف گسترده‌تری از مشتریان را در چین و بقیه جهان به دست خواهیم آورد.

از جمله دیگر اقداماتی که اینتل در چین انجام خواهد داد می‌توان به ساخت تراشه‌های مورد استفاده در گوشی‌های هوشمند و سیستم‌های ارتباطی نسل دوم، سوم و چهارم تلفن همراه اشاره کرد.
کد مطلب: 32621
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام