۱
۰
plusresetminus
چهارشنبه ۹ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۵۴

مایکروسافت به‌دنبال نام جدید برای نسخه بعدی ویندوز

ایتنا - سیستم‌عامل رایانه‌ای مایکروسافت طی چند سال گذشته در فرآیند داخلی این شرکت با نام Threshold شناخته شد و در خبرهای منتشر شده نیز از آن با نام Windows 9 یاد شد.
مایکروسافت به‌دنبال نام جدید برای نسخه بعدی ویندوز


شرکت مایکروسافت قصد دارد نخستین پیش‌نمایش از نسخه جدید سیستم‌عامل ویندوز را هفته آینده در معرض دید عموم قرار دهد و در این زمینه گفته شده است که برای محصول مذکور نام جدید برگزیده می‌شود.


به گزارش ایتنا از رایورز، پروژه مربوط به این نسخه جدید از سیستم‌عامل رایانه‌ای مایکروسافت طی چند سال گذشته در فرآیند داخلی این شرکت با نام Threshold شناخته شد و در خبرهای منتشر شده نیز از آن با نام Windows 9 یاد شد.

اما این روزها منابع آگاه اعلام می‌کنند که مایکروسافت احتمالا برای سیستم‌عامل رایانه‌ای خود که اوایل سال آتی وارد بازار جهانی می‌شود، برند جدیدی را در نظر می‌گیرد و یا اینکه آن را با نام Windows ارائه می‌کند.

تغییر در نام سیستم‌های عامل رایانه‌ای مایکروسافت نشانه‌ای از مسیر جدید این شرکت برای توسعه نرم‌افزارهای جامع است و با این اتفاق می‌توان نتیجه گرفت که مایکروسافت دیگر قصد ندارد به صورت خاص بر Windows و رایانه‌های شخصی تمرکز داشته باشد.

 

تاکید جدید مایکروسافت بر نرم‌افزارهای سازمانی مربوط به چرخه فروش است که "ساتیا نادلا"( Satya Nadella) مدیرعامل جدید مایکروسافت می‌کوشد این نرم‌افزارها را به صورت یکپارچه روی انواع دستگاه‌های الکترونیکی ارایه کند.

منابع آگاه می‌گویند مایکروسافت در این نسخه جدید کوشیده است تمام مشکلات Windows 8 را از میان بردارد و یک طراحی کاملا متفاوت از این سیستم‌عامل را برای رایانه‌های لوحی ارایه دهد.
 
کد مطلب: 32610
نام شما
آدرس ايميل شما


feedback
United Kingdom
اون بار سنت شکنی کرد استارت‌منو رو از ویندوز 8 حذف کرد همه مردم با کارش مخالفت کردن. به نظرم این بارم اگه اسم ویندوز رو عوض کنه به دردسر میفته
اینکه قرار باشه سرویس بده دست مردم نیازی نیست هر بار یه چیزیشو کم و زیاد کن. اون همه سال بیل گیتس بود بدون اینکه اسمی عوض کنه یا چیزی رو کم و زیاد کنه انقدر مایکروسافت رو موفق کرده بود...
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام