۷
۰
plusresetminus
چهارشنبه ۲ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۵۸
پژمان‌فر در تذکر شفاهی:

چرا اینترنت به قیمت بالا به مردم فروخته می‌شود؟

ایتنا- یک نمایند مجلس: انتظار می‌رود که به وعده‌های داده شده در ارتباط با حل مشکلات اینترنت عمل شود.


نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: ما در مذاکرات همیشه برنده هستیم و باخت - باخت در نظام ما مفهومی ندارد.


به گزارش ایتنا از ایسنا، نصرالله پژمان‌فر نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود خطاب به رییس جمهور درخصوص موضوع هسته‌یی اظهار کرد: در زمانی که رییس جمهور در نیویورک است از وی توقع داریم که همانطور که تا به حال نسبت به رعایت حقوق کشور دقت داشته‌اند، با دقت بیش‌تری نسبت به رعایت حقوق هسته‌یی کشور توجه داشته باشند که راه مساله هسته‌یی استقامت و پایداری است و ما همیشه در مذاکرات برنده هستیم و باخت – باخت اصلا در نظام ما مفهوم ندارد.

این عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی همچنین در تذکر به رییس جمهور در مورد برگزاری جلسات شورای عالی فضای مجازی گفت: عدم برگزاری جلسات شورای عالی فضای مجازی از طرف رییس جمهور مشکلات فراوانی را ایجاد کرده است که تمام مشکلات به ایشان بر می‌گردد.

پژمان‌فر در بخش دیگری از تذکر خود خطاب به وزیر دفاع ابراز کرد: مشکلات عدیده‌ای که در شرکت ایران ایر تور اتفاق افتاده و وزیر قول‌هایی دادند که علیرغم گذشت چندین ماه از قول‌ها عملیاتی نشده است؛ انتظار می‌رود که به وعده‌های داده شده در ارتباط با حل مشکلات این شرکت عمل شود.

نماینده مردم مشهد در مجلس هم‌چنین در تذکر به وزیر ارتباطات گفت: چرا به بهانه توسعه پهنای باند اینترنت به قیمت بالا به مردم فروخته می‌شود؟ چرا قیمت اینترنت در بالاترین وضعیت قیمت در ایران ارایه می‌شود و دولت فقط به فکر دلالی و کسب پول در فروش اینترنت است و به هیچ وجه نسبت به ارائه خدمات و سرویس‌های مختلف در این زمینه اقدامی انجام نمی‌دهد و تمام وظایفی را که در این باب دارد به پایان سال ۹۴ موکول می‌کند؟

وی خاطرنشان کرد: به هیچ وجه با اینترنت پرسرعت مخالف نیستیم، بلکه اشکال ما مربوط به عملکرد غیرقانونی و غلط وزارت ارتباطات است، وزارت ارتباطات می‌خواهد بدون زحمت و تهیه پیش شرط‌ها تنها پول بگیرد و مجوز دهد که در تمام دنیا این کار برخلاف این رویه صورت می‌گیرد.
کد مطلب: 32577
نام شما
آدرس ايميل شما


feedback
Iran, Islamic Republic of
چرا اینترنت به قیمت بالا به مردم فروخته می‌شود؟

- چون دلشان می خواهد و گردن کلفت هستند و قانون یعنی ....

اصلا هیچی بابا ولش کن!!
feedback
Iran, Islamic Republic of
چون طبق قانون دارن گرون میفروشن
شما اگر به فکر اینترنت هستید محدودیت 128 رو بردارید!
feedback
Iran, Islamic Republic of
چیه می ترسی بیشتر بگی، ایتنا رو فیلتر کنند؟

نخیر اصلا هم اینطور نیست. تو این مملکت ازادی مطلقه!!
مرتضی
feedback
Iran, Islamic Republic of
چرا قیمت اینترنت گران است؟ بخاطر اینکه متاسفانه هر شخصی از هر سازمانی در مورد هر چیزی که دلش بخواد نظر میده و کارشناسی میکنه مثلا در مورد همین سیاست خارجی و یا انرژی هسته ای که شما میفرمایید ما در مذاکرات برنده هستیم و یا بودیم و متاسفانه انگار نه انگار که شما داخل ایران زندگی میکنند و تا حالا متوجه تحریمها نشدید و فشار اونها روی زندگی مردم ندیدید و تا حدودی تحرم وسایل مختلف که باعث بوجود آمدن خیلی از مشکلها در کشور شده رو برنده بودنمون در مذاکرات عنوان میکنید وقتیکه نماینده مجلس خیلی از بدبختیها و مشکلات مردم رو نمیبینه صد در صد هم باید کسانی که اینترنت رو با قیمت بالا در اختیار مردم میگذارن فکر بکنن کارشون عادیه .
از طرف يك شركت ISP
feedback
Iran, Islamic Republic of
چون در درجه اول هزينه مخابراتي خيلي بالا هست از هزينه فضا و پاور بگيريد تا هزينه هاي پهناي باند و پورت مربوط به شركت PAP در نهايت قيمت ميشه همين براي يك isp كوچك هزينه ماهانه فضا و پاور به مقدار 10 آمپر به نظر شما ميشه 6000000 ميليون تمان ؟ پس بنابراين اين يك هزينه كوچكي از خرج يك isp هستش حالا هرچي ما ميگيم هزينه مخابراتي زياده كو گوش شنوا و آخرش اين ميشه ديگه هزينه نهايي مشترك ميره بالا
feedback
Iran, Islamic Republic of
اینا همیشه میان جلسه میزارن که چرا قیمت اینترنت بالایه بعد با خودشون میگن بیخیال ملت عادت کردن و ملت مجبورند استفاده کنند اینها هم بجای درست کردن قضیه کیسه پولهای خودشان رو گله گشادتر میکنند
feedback
Iran, Islamic Republic of
چرا به بهانه توسعه پهنای باند اینترنت به قیمت بالا به مردم فروخته می‌شود؟ چرا قیمت اینترنت در بالاترین وضعیت قیمت در ایران ارایه می‌شود و دولت فقط به فکر دلالی و کسب پول در فروش اینترنت است و به هیچ وجه نسبت به ارائه خدمات و سرویس‌های مختلف در این زمینه اقدامی انجام نمی‌دهد و تمام وظایفی را که در این باب دارد به پایان سال ۹۴ موکول می‌کند؟
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام