۰
plusresetminus
چهارشنبه ۲ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۵۱

مشکلات دستگاه‌های اپل پس از به‌روزرسانی به iOS8

ایتنا- آیفون و آیپد پس از به روزرسانی به iOS8 با کاهش طول عمر باتری مواجه شدند.
مشکلات دستگاه‌های اپل پس از به‌روزرسانی به iOS8


به گزارش ایتنا از ایسنا، به نقل از پایگاه ایندیا تودی، اگرچه ارتقای گوشی‌ها و تبلیت‌های اپل به IOS8 یک سری مزیت‌ها و قابلیت‌های جدید را به همراه دارد، اما کاربران اپل نسبت به بروز مشکلات مختلف در دستگاه‌های خود پس از به‌ روز رسانی به این سیستم عامل شکایت‌هایی را مطرح کرده‌اند.


عملکرد
کند شدن دستگاه یکی از اصلی‌ترین شکایات کاربران آیفون‌ و آیپدهای قدیمی پس از ارتقا به IOS8 بوده است و در این میان آیفون 4s به دلیل قدیمی‌تر بودن سخت‌افزار بیشترین مشکل را پیدا کرده اما حتی کاربران آیفون ۵ اس نیز با کند شدن دستگاه خود مواجه شده اند.

کاربران می‌گویند پس از ارتقا به IOS8 مرورگر سافاری صفحات اینترنتی را کندتر از قبل باز می‌کند و دائما مجبورند ارتباط وای- فای خود را ری استارت و جستجوی ویژه را غیرفعال کنند.

کاربران آیپد ایر نیز شکایت کرده‌اند که دستگاه آنها با افت شدیدی مواجه شده و مجبورند دستگاه‌ خود مدام ری‌استارت کنند.

طول عمر باطری
کاربران آیفون و آیپد یک کاهش قابل توجه در طول عمر باتری را پس از به روزرسانی به IOS8 تجربه کرده‌اند.

یکی از راه‌های این مشکل رفتن به بخش تنظیمات/ مصرف باتری و بررسی اینکه کدام نرم‌افزار‌ها باتری را مصرف می‌کند است. راه دیگر ارتقای عمر باتری خاموش‌ کردن نرم‌افزار‌هایی است که در پس زمینه دائما به اینترنت متصل هستند.

ارتباط وای-فای
مشکل دیگری که پس از ارتقا به IOS8 در دستگاه‌های اپل به وجود می‌آید کاهش سرعت وای فای است.

شکایات کاربران حاکی از این است که حتی دستگاه‌های جدیدی نظیر آیپد ایر، آیفون ۵ اس و آیپد مینی که به نمایشگر رتینا مجهز هستند نیز با این مشکل مواجه شده‌اند تا جایی که حتی ارتباط وای-فای در فاصله ای که قبلا برقرار بود، پس از بروزرسانی قطع می‌شود و حتی تنظیم مجدد شبکه نیز این مشکل را حل نمی‌کند.

قطع شدن صدا
این مشکل در آیپد‌ها گزارش شده است و برخی کاربران شکایت کرده‌اند که صدای نرم‌افزار‌ها و بازی‌های آنها قطع شده در حالی که صدای موسیقی و یوتیوب همچنان برقرار است.

کاربران می‌گویند: حتی در شرایطی که تنظیمات صدا در بالاترین سطح قرار دارد هیچ صدایی از گوشی خارج نمی‌شود.
کد مطلب: 32566
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام