۰
plusresetminus
سه شنبه ۸ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۴۲

سامسونگ انتقال انرژی بین دو گوشی را ممکن کرد

ایتنا - این محصول Power Sharing Cable نام دارد که یک سر آن به گوشی هوشمند و سر دیگر آن هم به دستگاه مبتنی بر ورودی Micro USB متصل می‌شود.
سامسونگ انتقال انرژی بین دو گوشی را ممکن کرد


ابزار جدیدی که سامسونگ روانه بازار کرده است به کاربران امکان می‌دهد انرژی ذخیره شده در باتری گوشی خود را به راحتی به ساعت مچی هوشمند خود انتقال دهند.


به گزارش ایتنا از رایورز، سامسونگ در جدیدترین اقدام خود به کاربران امکان می‌دهد از هر دستگاهی که قابلیت اتصال به کابل Micro USB را دارد انرژی ذخیره شده در باتری را به دستگاه الکترونیکی دیگر انتقال دهد تا در شرایطی که دسترسی به جریان الکتریسیته وجود ندارد، نیاز کاربران برطرف شود.

این محصول Power Sharing Cable نام دارد که یک سر آن به گوشی هوشمند یا رایانه لوحی سامسونگ متصل می‌شود و سر دیگر آن هم به هر دستگاه مبتنی بر ورودی Micro USB اتصال میابد تا از این طریق انتقال انرژی ممکن شود.

 

شرکت سامسونگ برای انجام این فرآیند انتقالی یک ابزار کاربردی هم تولید کرده است که به شما امکان می‌دهد چه میزان انرژی را بین دو دستگاه رد و بدل کنید و البته مطلع شوید که انرژی ذخیره شده به درستی انتقال می‌یابد.

این کابل جدید در مرحله نخست از گوشی‌های Galaxy Note 4، Alpha، S5 و Tab می‌تواند انرژی را دریافت کند و به انواع دستگاه‌های الکترونیکی انتقال دهد.

 

 
کد مطلب: 32559
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام