۰
plusresetminus
شنبه ۵ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۵۰

مایکروسافت ۱۵ گیگابایت حافظه مجازی رایگان هدیه داد

ایتنا - برای آنکه ۱۵ گیگابایت حافظه مجازی جدید را در اختیار بگیرید، اگر تاکنون ابزار OneDrive را در اختیار نگرفته‌اید باید آن را روی گوشی هوشمند خود بارگذاری کنید.
مایکروسافت ۱۵ گیگابایت حافظه مجازی رایگان هدیه داد


شرکت مایکروسافت حافظه مجازی که مبتنی بر سرویس OneDrive روی گوشی هوشمند خود در اختیار می‌گیرید را افزایش داد.


به گزارش ایتنا از رایورز، پیش از این هر کاربر به صورت رایگان ۱۵ گیگابایت حافظه مجازی در اختیار داشت که با تغییر جدید مایکروسافت ۱۵ گیگابایت دیگر هم به آن اضافه شده است تا هر کاربر بتواند در مجموع ۳۰ گیگابایت حافظه مجازی روی گوشی هوشمند خود در اختیار داشته باشد.

برای آنکه ۱۵ گیگابایت حافظه مجازی جدید را در اختیار بگیرید، اگر تاکنون ابزار OneDrive را در اختیار نگرفته‌اید باید آن را روی گوشی هوشمند خود بارگذاری کنید.

پس از این کار باید قابلیت انتشار تصاویر تهیه شده با دوربین گوشی روی اینترنت را فعال کنید تا تمامی عکس‌ها به محض تهیه شدن به صورت خودکار روی سیستم OneDrive قرار بگیرند.

 

مایکروسافت توضیح داده است که این ابزار و ۱۵ گیگابایت حافظه مازاد آن روی سیستم‌های عامل iOS، اندروید و ویندوزفون کار می‌کند.

مایکروسافت این ۳۰ گیگابایت حافظه مجازی را به گونه‌ای مدیریت کرده است که ۱۵ گیگابایت آن برای عموم اطلاعات و ۱۵ گیگابایت جدید هم به صورت اختصاصی برای تصاویر تهیه شده با دوربین به کار گرفته می‌شود.

لازم به ذکر است که کاربران تا پایان ماه سپتامبر از سال جاری می‌توانند این حافظه مجازی را روی گوشی هوشمند خود فعال کنند و پس از آن قابلیت یاد شده را از دست می‌دهند.
 
کد مطلب: 32532
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام