۰
plusresetminus
يکشنبه ۶ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۴۹

تراشه Snapdragon 810 نخستین بار با یک گوشی چینی عرضه می‌شود

ایتنا - شرکت چینی Vivo دسامبر 2014 یا ژانویه 2015 گوشی هوشمندی را روانه بازار می‌کند که برای نخستین بار در جهان تراشه مرکزی پرقدرت Snapdragon 810 ساخت شرکت کوالکام را شامل می‌شود.
تراشه Snapdragon 810 نخستین بار با یک گوشی چینی عرضه می‌شود


به گفته "پان جیوتانگ"(Pan Jiutang) چینی که از سرشناس‌ترین کارشناسان فناوری جهان محسوب می‌شود، تراشه Snapdragon 810 برای نخستین بار در گوشی هوشمند Oppo Find 9، Xiaomi Mi5 یا Vivo Xplay 5 به دست کاربران جهانی خواهد رسید.


به گزارش ایتنا از رایورز، جیوتانگ اعلم کرد که در بین سه محصول یاد شده احتمال زیاد وجود دارد که این تراشه پرقدرت برای نخستین بار در جهان روی گوشی هوشمند Vivo Xplay 5 عرضه شود و پس از آن دیگر شرکت‌ها از این محصول استفاده کنند.

اول بودن در این زمینه اهمیت چندانی ندارد. اما همین اتفاق می‌تواند خیل عظیم کاربران را به سمت خود بکشاند تا محصول یاد شده فروش بالایی داشته باشد.

بر همین اساس اعلام شده است که شرکت چینی Vivo دسامبر ۲۰۱۴ یا ژانویه ۲۰۱۵ گوشی هوشمندی را روانه بازار می‌کند که برای نخستین بار در جهان تراشه مرکزی پرقدرت Snapdragon 810 ساخت شرکت کوالکام را شامل می‌شود.

 

تراشه Snapdragon 810 از بهترین محصولات شرکت کوالکام محسوب می‌شود که مانند مدل قبلی خود یعنی ۸۰۸ مبتنی بر معماری ARM big.LITTLE ساخته شده است چهار هسته پردازنده Cortex-A57 و چهار هسته پردازنده Cortex-A53 را به صورت همزمان شامل می‌شود.

این تراشه هوشمند به گونه‌ای ساخته شده است که می‌تواند بسته به فعالیت انجام شده بین انرژی و فعالیت پردازش تعادل ایجاد کند و ضمن افزایش سرعت، میزان مصرف انرژی را به حداقل برساند.
 
کد مطلب: 32531
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام