۰
plusresetminus
شنبه ۵ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۴۹

Moto 360 موتورولا با بدنه طلا عرضه می‌شود

ایتنا - این ساعت هوشمند هم‌اکنون در رنگ‌های نقره‌ای و مشکی معرفی شده است و گروه طراحی موتورولا این روزها می‌کوشد ویرایش ویژه‌ای از آن را با قاب طلا عرضه کند.
Moto 360 موتورولا با بدنه طلا عرضه می‌شود


شرکت موتورولا نخستین ساعت مچی هوشمند خود موسوم به Moto 360 را در قالب یکی از زیباترین ساعت‌های هوشمند جهان عرضه کرد و این روزها تلاش می‌کند مدل لوکس آن را از جنس طلا ارایه کند.


به گزارش ایتنا از شماران سیستم، این ساعت مچی هوشمند نخستین بار در نمایشگاه بین‌المللی IFA 2014 برلین معرفی شد و موتورولا هم‌اکنون روی سایت اینترنتی رسمی خود تصاویری منتشر کرده است که نشان می‌دهد مدل‌های مختلف این ساعت با رنگ‌های مشکی، نقره‌ای و طلایی آماده شده‌اند.

این ساعت هوشمند هم‌اکنون در رنگ‌های نقره‌ای و مشکی معرفی شده است و گروه طراحی موتورولا این روزها می‌کوشد ویرایش ویژه‌ای از آن را با قاب طلا عرضه کند.

لازم به ذکر است که پیش از این مرکز خبری Android Police تصاویر مربوط به ساعت مچی هوشمند موتورولا از جنس طلا را منتشر کرده بود و این بار تصاویر مربوطه روی سایت رسمی این شرکت ارائه شده است.

 

موتورولا در پاسخ به خبری که این سایت منتشر کرده است توضیح داد: «اگرچه ما هم‌اکنون نمی‌توانیم تایید کنیم که Moto ۳۶۰ جدید از جنس طلا ساخته می‌شود، اما باید گفت که موتورولا همواره به دنبال استفاده از مواد و فلزات جدید در محصولات خود بوده است و از این رو می‌توان پیش‌بینی کرد که مدل‌های لوکس Moto ۳۶۰ نیز در آینده عرضه شوند.»

با همه این توضیحات، منابع آگاه اعلام کرده‌اند که موتورولا فرآیند طراحی ساعت مچی Moto 360 با بدنه طلا را به پایان رسانده است و به زودی آن را به صورت رسمی معرفی می‌کند.
 
کد مطلب: 32510
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام