۰
plusresetminus
دوشنبه ۳۱ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۲۷

خرید یک دستگاه آیفون 6، شرط ازدواج با دختر سعودی

ایتنا - خانواده‌های عرب این روزها ترجیح می‌دهند در مراسم عروسی هدایای دیجیتالی از جمله گوشی‌های لوکس و تبلت‌های مزین به الماس را به یکدیگر هدیه بدهند.
خرید یک دستگاه آیفون 6، شرط ازدواج با دختر سعودی


یکی از شهروندان کشور عربستان سعودی اعلام کرد که نامزد خواهرش پیش از آنکه با او ازدواج کند، باید یک دستگاه گوشی هوشمند آیفون ۶ را برای وی بخرد.


به گزارش ایتنا، با این اتفاق، داماد نگون‌بخت می‌بایست چندین ماه صبر کند تا گوشی‌ هوشمند جدید اپل وارد خاورمیانه شود و امکان خرید آن فراهم آید.

اما شرکت اپل اخبار خوبی برای این داماد سعودی دارد و اعلام کرده است که از هفته آینده دو گوشی هوشمند جدید iPhone 6‌ و iPhone 6 Plus را در فروشگاه تازه‌تاسیس خود در کشور امارات عرضه می‌کند و داماد مذکور از این طریق می‌تواند گوشی مورد علاقه برادرزن خود را بخرد تا این مشکل برطرف شود.

البته گزارش‌های جدید نشان می‌دهد که اپل با همکاران خود برای توزیع محصولات الکترونیکی به مشکل برخورده است و از این رو احتمال می‌رود عرضه آیفون‌های جدید در برخی مناطق از جمله خاورمیانه با تاخیر مواجه شود.

مراسم ازدواج در منطقه خاورمیانه همچنان به صورت سنتی برگزار می‌شود.
با این وجود خانواده‌های عرب این روزها ترجیح می‌دهند در مراسم عروسی هدایای دیجیتالی از جمله گوشی‌های لوکس و تبلت‌های مزین به الماس را به یکدیگر هدیه بدهند.

 
 
کد مطلب: 32465
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام