کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

صفحه ویژه سایت اپل برای مهاجرت اندرویدی‌ها به iOS

5 مهر 1393 ساعت 10:47

ایتنا - این صفحه در زمینه‌های مختلف صحبت می‌کند که از جمله آن‌ها می‌توان به انتقال اطلاعات ایمیل، شماره‌ تلفن‌ها، قرارهای ملاقات ذخیره شده در تقویم، عکس‌ها، ویدیوها، موسیقی‌ها، کتاب‌ها، اسناد و ابزارها اشاره کرد.




شکی نیست که دو گوشی هوشمند جدید iPhone 6 و iPhone 6 Plus با بسیاری از دستگاه‌های پیشرفته اندرویدی موجود در بازار برابری می‌کنند.


به گزارش ایتنا از رایورز، "تیم کوک"(Tim Cook) مدیرعامل اپل در یکی از تازه‌ترین مصاحبه‌های خود توضیح داد که به دو گوشی هوشمند جدید خود بسیار امیدوار است و پیش‌بینی می‌کند تعداد زیادی از کاربران اندرویدی سراغ این محصولات بروند.

اپل این روزها تمام تلاش خود را می‌کند تا اندرویدها را برای خرید آیفون جدید متقاعد کند و در همین راستا صفحه ویژه‌ای مخصوص کاربرانی که قصد دارند از اندروید به iOS مهاجرت کنند، روی سایت اینترنتی این شرکت راه‌اندازی شده است.

در این صفحه گفته شده است که پیش از این برخی کاربران که تمایل به استفاده از دستگاه‌های موبایلی با نمایشگر بزرگ داشتند، سراغ اندروید رفتند و این بار با روی کار آمدن iPhone 6 Plus این افراد می‌تواند به شرکت اپل رجوع دوباره داشته باشند.

 

اما اپل علاوه بر نمایشگر بزرگ، سعی می‌کند با موارد دیگر هم کاربران را به سمت خود ترغیب کند و در این راستا مزیت‌های فراوانی اعلام شده است.

در صفحه اختصاصی اپل مخصوصی اندرویدی‌ها توضیح داده شده است که این افراد چگونه می‌توانند تمام اطلاعات خود را که تاکنون مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید ذخیره کرده‌اند، به سیستم‌عامل iOS انتقال دهند.

این صفحه در زمینه‌های مختلف صحبت می‌کند که از جمله آنها می‌توان به انتقال اطلاعات ایمیل، شماره‌ تلفن‌ها، قرارهای ملاقات ذخیره شده در تقویم، عکس‌ها، ویدیوها، موسیقی‌ها، کتاب‌ها، اسناد و ابزارها اشاره کرد.

البته باید توجه داشت این صفحه به‌جای آنکه در بخش آیفون به صورت اختصاصی عرضه شود، در بخش عمومی سایت اپل ارایه شده است و کاربران به راحتی نمی‌توانند آن را پیدا کنند.
 


کد مطلب: 32464

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/32464/صفحه-ویژه-اپل-مهاجرت-اندرویدی-ها-ios

ايتنا
  https://www.itna.ir