کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

بررسی میزان علاقمندی مشتریان برندهای مختلف تلفن‌ همراه

صاحبان گوشی‌های ال‌جی ۳۱ برابر بقیه خودروی BMW می‌خرند

5 مهر 1393 ساعت 10:45

ایتنا - کاربرانی که گوشی هوشمند آیفون را در اختیار داشتند 16 برابر بیشتر از بقیه به "براد پیت" از بازیگران مشهور جهان علاقمند هستند.




حدود یک هفته از معرفی گوشی هوشمند آیفون ۶ اپل می‌گذرد و این بار مرکز Exponential Interactive گزارشی منتشر کرده است که نشان می‌دهد هر یک از برندهای مورد علاقه کاربران در حوزه گوشی‌های هوشمند چه نکته‌ای را در مورد کاربران نشان می‌دهند و سلیقه آن‌ها در این زمینه چه نکته‌هایی را برملا می‌کند.


به گزارش ایتنا از رایورز، مرکز Exponential از بزرگترین شرکت‌های تبلیغات دیجیتالی تعاملی محسوب می‌شود و در اقدام اخیر خود رفتار آنلاین ۱.۷ میلیون کاربر بریتانیایی را مورد بررسی قرار داد و تلفن‌های همراه آن را با یکدیگر مقایسه کرد تا قوی‌ترین برندها نزد کاربران مشخص شوند.

این بررسی همچنین نوع علاقه‌مندی صاحبان گوشی‌های مختلف به مواردی مانند جشن‌ها، فیلم‌ها، ورزش‌ها، مسافرت و اتومبیل‌ها را بررسی کرد تا در پایان مشخص شود که به طور مثال صاحبان آیفون چه فیلم‌ها یا چه بازیگرانی را بیشتر دوست دارند.

طبق نتایج این بررسی، کاربرانی که گوشی هوشمند آیفون را در اختیار داشتند ۱۶ برابر بیشتر از بقیه به "براد پیت"(Brad Pitt) از بازیگران مشهور جهان علاقه‌مند بودند و در مقابل، بازیگر شخصیت "هری پاتر" یعنی "اما واتسون"(Emma Watson) هشتاد و نه درصد بیشتر از مردم عادی مورد علاقه صاحبان گوشی‌های موتورولا قرار گرفته است.

 

اما در زمینه میزان علاقه‌مندی به ستاره‌های ورزشی هم نتایج جالبی به دست آمده است. طرفداران نوکیا ۲۷ برابر بیشتر از بقیه به "لیونل مسی"(Lionel Messi) علاقه دارند.

همچنین میزان علاقه‌مندی صاحبان گوشی‌های HTC به "راجر فِدرِر"(Roger Federer) پانزده برابر بیشتر از بقیه مردم است و صاحبان گوشی‌های سامسونگ ۱۲ برابر بیشتر از بقیه اخبار مربوط به "رافائل نادال"(Rafael Nadal) را دنبال می‌کنند.

در زمینه فیلم و موسیقی، صاحبان گوشی‌های ال‌جی ۴.۴ بار بیش از بقیه به فیلم‌های زامبی علاقه دارند و آیفونی‌ها ۴.۳ برابر بیش از بقیه فیلم‌های مربوط به ژانر جنایی را تماشا می‌کنند.

 

نوکیایی‌ها بیش از بقیه علاقه به موسیقی دارند و ۳.۸ برابر بیشتر از میانگین‌های موجود موسیقی گوش می‌دهند و این در حالی است که صاحبان گوشی‌های HTC حدود ۳.۹ بار بیشتر اطرافیان سراغ فیلم‌های علمی-تخیلی می‌روند.

اما در زمینه ورزش، صاحبان آیفون ۱۴ برابر بیشتر از بقیه مسابقات اتومبیل‌رانی انجام می‌دهند و سامسونگی‌ها ۲۳ برابر بیشتر از اطرافیان به ورزش بسکتبال می‌پردازند.

صاحبان گوشی‌های سونی ۲۲ برابر بیشتر سراغ ورزش‌های برفی می‌روند و صاحبان گوشی‌های ال‌جی هم ۱۴ برابر بیشتر از بقیه به اسکیت علاقه دارند.

 

اما در زمینه اتومبیل، علاقه‌مندان به گوشی‌های ال‌جی ۳۱ برابر بیشتر از دیگران اتومبیل‌های BMW را دوست دارند و سامسونگی‌ها ۱۳ برابر بیشتر از بقیه مدل Prius تویوتا را می‌خرند.

صاحبان آیفون هم علاقه زیادی به خودروهای BMW نشان می‌دهند و ۲۲ برابر بقیه مدل ۵۳۰ این خودرو را خریداری می‌کنند و در مقابل، صاحبان بلک‌بری ۳۶ برابر بقیه سراغ سری محصولات Mini Cooper می‌روند.


کد مطلب: 32462

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/32462/صاحبان-گوشی-های-ال-جی-۳۱-برابر-بقیه-خودروی-bmw-می-خرند

ايتنا
  https://www.itna.ir