۳
۰
plusresetminus
دوشنبه ۲۴ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۵۱
معاون سازمان فناوری اطلاعات خبر داد:

افزایش ظرفیت شبکه ملی اطلاعات

فعال سازی اپراتورهای تولید محتوا در "قم"
ایتنا-یک مقام مسئول: روند اتصال مردم، کسب و کارها و دستگاه های دولتی به شبکه ملی اطلاعات رو به رشد است.
افزایش ظرفیت شبکه ملی اطلاعات


به گزارش ایتنا از مهر، علی اصغر انصاری، ضمن بیان این مطلب، اظهار داشت: در حال حاضر تمام سعی و تلاش ما بر این اساس استوار است که ظرفیت‌های شبکه ملی اطلاعات را به لحاظ نوع کاربرد، تعداد کاربران و سطوح دسترسی برای عموم افزایش دهیم.


وی، ایجاد ظرفیت های مناسب به منظور ارایه خدمات کاربردی و محتوایی در داخل کشور را از جمله چشم اندازهای این طرح در طول سال جاری و آینده دانست و گفت: سرعت پیشبرد اموری نظیر ظرفیت سازی زیرساخت، توسعه کمی دسترسی، بهره‌برداری از شبکه و ارایه خدمات محتوایی افزایش یافته است و پیش بینی می‌شود کاربران شبکه ملی اطلاعات در سال آینده به لحاظ ظرفیتی، میزان دسترسی و نیز فعالیت ارایه دهندگان خدمات محتوایی شاهد گام‌های موثری باشند.

معاون توسعه و مدیریت شبکه ملی اطلاعات با تاکید بر این که تمام سطوح این شبکه باید به صورت هم‌زمان پیش رود، خاطر نشان کرد: در صورت ظرفیت سازی زیرساخت و شبکه‌های استانی و رشد کمی دسترسی، تحقق اهداف شبکه ملی اطلاعات امکانپذیر است.

انصاری با اشاره به ضرورت فعال سازی اپراتورهای تولید کننده محتوا و با اشاره به زیرساخت‌های مناسب استان قم، ادامه داد: در نظر داریم در استان قم که ظرفیت ارایه خدمات محتوایی مناسب است، به تکمیل امکانات بپردازیم و تا پایان سال جاری استان مذکور را به عنوان استانی که تمام نیازهای آن مرتفع شده و الگویی برای کل کشور است، معرفی کنیم.
کد مطلب: 32401
نام شما
آدرس ايميل شما


feedback
Iran, Islamic Republic of
یک وقت فکر نکنید این شبکه میتونه جای اینترنت رو بگیره ها! این یکی دیگا قابل تحمل نیست.
feedback
Iran, Islamic Republic of
ما این رشد رو نمی بینیم!
یوسف
feedback
Iran, Islamic Republic of
همه دنیا اینترنت( نه اینترانت) را با سرعت بالای 10 مگابیت به صورت یک به هشت( و بعضا یک به یک) ارائه می کنند آنوقت این دوستان میخواهند شبکه میلی! اطلاعات را با سرعت 2 مگابیت بر ثانیه عرضه کنند.... یعنی خودشان هم به خودشان شک دارند!!!:-)
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام