۲
۰
plusresetminus
يکشنبه ۲۳ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۵۴

مشترکان خدمات بی‌سیم آمریکایی در اروپا هم اینترنت دارند

ایتنا- مشترکان دو اپراتور اروپایی و آمریکایی می‌توانند از خدمات همدیگر استفاده کنند.


اپراتور آمریکایی Comcast قراردادی را با شرکت اروپایی Liberty Global منعقد کرده که به موجب آن مشترکان هر دو شرکت می‌توانند در قاره دیگر از خدمات اینترنت طرف مقابل استفاده کنند.


به گزارش ایتنا از فارس به نقل از تک اسپات، به همین منظور شبکه های وای‌‌فای هر دو شرکت به روز شده تا مشترکان آمریکایی در سفر به اروپا به سرویس طرف مقابل دسترسی یابند وبالعکس.

قرار است این خدمات از اواخر سال ۲۰۱۴ میلادی در دسترس علاقمندان قرار بگیرد. اما تکمیل آن تا سال ۲۰۱۵ به طول می انجامد. جزییات مالی این توافق فاش نشده است.

مدیران دو طرف اجرای چنین طرحی را گامی ابتدایی برای تحقق یک شبکه جهانی وای – فای می دانند که به مشتریان یک شرکت امکان دهد در هر نقطه دنیا به سرویس شرکت های دیگر دسترسی داشته باشد و بدون مشکل فنی از آن استفاده کند.

Comcast تنها در آمریکا دارای بیش از سه میلیون نقطه هات اسپات است و قصد دارد این رقم را تا ماه ژانویه به ۸ میلیون برساند. Liberty Global که مقر اصلی فعالیت آن در لندن است و توسط جان ملون غول رسانه ای کنترل می شود ۲.۵ میلیون هات اسپات در اختیار دارد و قصد دارد دامنه ارائه خدمات خود را به دهها کشور اروپایی و از جمله هلند، مجارستان، سوییس، ایرلند و بلژیک گسترش دهد.
کد مطلب: 32374
نام شما
آدرس ايميل شما


mahdi
feedback
Iran, Islamic Republic of
اینجاست که باید بعضی ها یاد بگیرن !!
یوسف
feedback
Iran, Islamic Republic of
نه.... اونها بد هستند..... فقط ما خوبیم.... فلاح از لندن ۲۰۱۴ !!!! :-)
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام