۰
plusresetminus
شنبه ۲۲ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۰۸

ساعت اپل کاربران سایت‌های دیگر را جذب خود می‌کند

ایتنا- اپل قصد دارد از طریق ساعت هوشمند خود که اوایل سال ۲۰۱۵ عرضه می‌شود، کاربران سایت‌ها و سرویس‌های خود را نیز جلب خود کند.
ساعت اپل کاربران سایت‌های دیگر را جذب خود می‌کند


به گزارش ایتنا از فارس به نقل از ادایج، مدیران اپل می‌گویند با طراحی برنامه‌های همراه قابل نصب بر روی ساعت هوشمند خود در تلاشند تا کاربران دیگر سایت‌ها را نیز به استفاده از این ساعت ترغیب کنند.


از جمله سایت‌هایی که برای آنها برنامه‌های همراه سازگار با ساعت اپل طراحی شده می‌توان به فیس بوک، یاهو، پینترست و توییتر اشاره کرد. احتمال دارد که این برنامه‌های همراه با نمایش تبلیغات همراهی شوند.

هر یک از این برنامه‌ها امکاناتی دارند که متناسب با قابلیت‌های ساعت اپل طراحی شده است. به عنوان مثال برنامه همراه فیس بوک در صورت ارسال اطلاعیه‌ها یا یادآوری‌هایی در حساب کاربری فرد برای وی بر روی نمایشگر ساعت هشداری ارسال می‌کند.

همچنین برنامه همراه توییتر به کاربران امکان می‌دهد تا تایم لاین خود را کنترل کرده و توییت‌هایی ارسال کنند. با استفاده از برنامه همراه پینترست هم کنترل نقاط علامت زده شده توسط کاربران و بررسی فاصله آنها با کاربر ممکن می شود.

هنوز مشخص نیست برنامه همراه یاهو برای ساعت اپل چه ویژگی‌هایی دارد،اما گفته می شود این برنامه خلاصه اخبار سرویس نیوز دایجست یاهو را نمایش می‌دهد.
کد مطلب: 32349
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام