۰
plusresetminus
يکشنبه ۲۳ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۲۱
به گفته مدیر شرکت Synaptics:

ورود موجی از گوشی‌های مجهز به حسگر اثرانگشت

ایتنا- شرکت Synaptics به‌عنوان یک شرکت تولیدکننده حسگرهای حیاتی، نقش مهمی در پیشرفت رابط‌های تلفن همراه ایفا نموده است و مدیر این شرکت در یک مصاحبه اعلام کرد که موجی از استفاده از حسگرهای اثرانگشت در تلفن‌های همراه درراه است.
ورود موجی از گوشی‌های مجهز به حسگر اثرانگشت


شرکت Synaptics به‌عنوان یک شرکت تولیدکننده حسگرهای حیاتی، نقش مهمی در پیشرفت رابط‌های تلفن همراه ایفا نموده است و مدیر این شرکت در یک مصاحبه اعلام کرد که موجی از استفاده از حسگرهای اثر انگشت در تلفن‌های همراه درراه است.


به گزارش ایتنا این مدیر که ریک برگمن نام دارد، به‌طور غیرمستقیم اشاره کرد که شرکت‌های فراوانی برای استفاده از این نوع حسگرها به شرکت Synaptics درخواست همکاری داده‌اند.

برگمن معتقد است که علیرغم حضور اپل و سامسونگ در بازار گوشی‌های دارای این نوع از حسگر، هنوز شرکت‌های فراوانی هستند که پتانسیل افزودن این امکانات بر روی گوشی خود را دارند.


برگمن همچنین اعلام کرد که حسگرهای مردمک چشم هنوز به زمان زیادی برای استفاده در سطح تجاری نیاز خواهد داشت و ممکن از به‌زودی شاهد حضور آنها در بازار نباشیم.

او در ادامه افزود که شرکت Synaptics در حال تلاش برای بالا بردن سرعت کارکرد حسگرهای اثرانگشت است تا بتوان سرعت پاسخ‌دهی آن را برابر با سرعت پاسخ‌دهی دکمه روشن و خاموش نمودن صفحه‌نمایش رساند.
 
کد مطلب: 32283
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام